Björk
Fra : Uffe Holst

Dato : 09-05-01 10:54

Jeg har stående på en lap papir, at Björks nye album skulle udkomme i dag.

Én pladebutik, som jeg har ringet til i dag, har også stående, at den udkommer
i dag, men de har endnu ikke fået den. Et par andre pladebutikker, jeg har
talt med i dag, kender ikke noget til en snarlig udgivelse af et nyt album med
Björk.

Hvornår udkommer det?

--
Uffe Holst

Fra : Michael Thomsen

Dato : 09-05-01 11:52

Jeg har stående på en lap papir, at Björks nye album skulle udkomme i dag.
Hvornår udkommer det?

den 21/5 ifølge gaffa's hjemmeside

mvh Michael

Fra : Christian Hall

Dato : 09-05-01 15:54

Vespertine, som det nye album hedder, er desværre blevet udsat til sidst i
august, men nogle tidlige promoer har
allerede gjort runderne på nettet i et stykke tid nu og de lyder fantastisk.
Så hvis du ikke kan nære dig til august så kig på http://mp3delivery.com/ ,
der ligger det vidstnok.

tt

Fra : Q

Dato : 09-05-01 23:07

Christian Hall <babel@worldonline.dk> skrev i en
> [...]
> august, men nogle tidlige promoer har
> allerede gjort runderne på nettet i et stykke tid nu og de lyder

HVAAAAAAAAAAAAA?..
har da set Vespertine albummet ude på nettet ( winmx tror jeg ), for et par
uger siden...

/p

Fra : ToungeTied

Dato : 10-05-01 11:25

Det var ikke den endelige udgave, alle sangene har været færdige et stykke
tid nu, men hun
besluttede sig for at vente med at udgive dem til august, af en eller anden
uforståelig grund.
Sangene på nettet er fra en tidlig promo-udgave, men de lyder stadig for
vildt, så hvis
du har brug for et hurtigt fix før albumet kommer i august kan de varmt
anbefales.

tt

Fra : zcully

Dato : 09-05-01 21:53

Hvis du kigger på hendes hjemmeside står der den 21 aug.
http://www.bjork.com

Fra : Uffe Holst

Dato : 10-05-01 09:06

In an article of 9 May 2001 zcully wrote:

> Hvis du kigger på hendes hjemmeside står der den 21 aug.
> http://www.bjork.com

Ak, hvorfor tænker man dog ikke så langt? Ser så også, at den heller ikke
skal hedde Domestika længere.

Nå, den er jo værd at vente på.

--
Uffe Holst

Fra : Casper

Dato : 10-05-01 09:46

On 9 May 2001 09:53:35 GMT, "Uffe Holst" <uhc@post6.tele.dk> wrote:

> [...]
>talt med i dag, kender ikke noget til en snarlig udgivelse af et nyt album med

Hele albummet blev postet i dk.binaer.musik for ca. en måned siden.

Fra : Rasmus A. Nielsen

Dato : 10-05-01 21:16

"Casper" <caa@indbakke.dk> skrev:

> Hele albummet blev postet i dk.binaer.musik
> for ca. en måned siden.

Jo jo, men Björk lyder bedst fra en original CD i en kvalitet, som kun er begrænset af CD mediets begrænsninger.

MP3 - NEJ TAK.

--
Rasmus

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 13-05-01 22:30

"Uffe Holst" <uhc@post6.tele.dk> writes:
> Hvornår udkommer det?

Jeg har en promo udgave (og pladen kan anbefales!). Paa promo udgaven
staar udgivelsesdatoen til d. 22.