gta-vicecity+missioner
Fra : Claus

Dato : 24-08-04 16:36

Hej.

Er der nogen der kan fortælle mig lidt om hvordan vicecity skal slutte?

Jeg er løbet tør for missioner uden at spillet tilsyneladende er slut.

Min sidste større mission var da jeg fik "Bens place" hvor man kan købe
bazuka og andre kraftige våben.

Hilsen Claus

Fra : danni plougmann

Dato : 24-08-04 17:05

jeg kan ikke helt huske navnene på personerne i spillet, men den sidste
mission slutter i det store hus hvor du kan save og hvor der er en
helikopter på taget
mission er noget med at ham bosseen kommer med alle sin kumpaner og prøver
at nakke dig.

Fra : Robert Eriksen

Dato : 24-08-04 19:34

Claus wrote:

> Hej.
>
> Er der nogen der kan fortælle mig lidt om hvordan vicecity skal slutte?
>
> Jeg er løbet tør for missioner uden at spillet tilsyneladende er slut.

Vice City slutter som sådan aldrig. Du kan gennemføre alle missionerne
og derefter stadig fint starte dit gemte spil op bare for at gå amok i
gaderne

Story-line missionerne er gennemførte når du har klaret den sidste
mission på Vercetti Mansion. Når du har klaret den så kommer der en
lille filmstump med Tommy og advokaten efterfulgt af en halv times
rulletekster (sådan føles det ihvertfald). Hvis du ikke har set dem
endnu, så mangler du nok at købe nogle ejendomme for at få de sidste
missioner med.

> Min sidste større mission var da jeg fik "Bens place" hvor man kan købe
> bazuka og andre kraftige våben.

Så er du vist ikke helt færdig endnu. Hvad med Printworks, Cherry
Poppers, Sunshine Auto f.eks.? Har du købt dem og gennemført de missioner?

Der er ialt 15 ejendomme der kan købes hvoraf disse 8 har tilknyttede
missioner:

The Malibu
Print Works
Film Studio
Ice Cream Factory (Cherry Poppers)
Car Showroom (Sunshine Auto)
Taxi Company (Kaufmann Cabs)
Boatyard
Pole Position Club (egentlig ikke en rigtig mission)

Det kunne godt lyde som om du mangler nogle af dem.. jeg kan ikke lige
huske hvilke af dem der er nødvendige for at komme videre i story-line
missionerne. Print Works er ihverfald én af dem og mener også Cherry
Poppers er. Men det finder du vel ud af

/Robert

Fra : Ralph Køster

Dato : 25-08-04 09:08

Har du klaret alle Rampages?
Har du alle 100 Hidden packages?
Har du stjålet og leveret alle bilerne til Sunshine auto?
Har du klaret alle stuntjumps?

Hvis du får brug for det, så har jeg et par hjælpsomme sider på nettet.

Ralph.

Fra : Claus Larsen

Dato : 25-08-04 16:00

Ralph Køster wrote:

Takker alle for svar.
> Har du klaret alle Rampages?

nej
> Har du alle 100 Hidden packages?
nej
> Har du stjålet og leveret alle bilerne til Sunshine auto?
nej. Har du et hint om hvilker biler de vil have?

De afviser alle de biler jeg kommer med " we are not interested in that
model.
> Har du klaret alle stuntjumps?

> Hvis du får brug for det, så har jeg et par hjælpsomme sider på nettet.

jotak, gerne

Jeg troede ikke man skulle klare andet end missionerne for at komme
igennem spillet.

Hilsen Claus

Fra : Ralph Køster

Dato : 25-08-04 17:32

På vægen lige til højre for garagen hvor du kører de stjålne biler ind
(sunshine auto) står der en liste over dem de gerne vil ha.
Når listen er fuldført (6 stk) kommer der en ny liste.
Der er 3 eller 4 lister. Her skal du være rigtig god til at huske hvordan
bilerne ser ud.
Når du mangler den sidste på listen, så flyder gaderne ikke ligefrem med den
model.

Her kommer et genialt link med billeder til Hidden packages :
http://faqs.ign.com//articles/458/458234p1.html

Her er et link hvor du kan se alle bilerne:
http://www.bellaonline.com/gaming/strategy_lib_gtavcwalk_scar.html

Hvis du sender mig din email, så sender jeg dig 6 billeder af øerne med
1. Hot spots
2. Hidden packages
3. Unique stunt jump
4. Rampages
5. For sale
6. Items

Send din mail til Inhabil@FJERNpc.dk (fjern "FJERN" ved henvendelse)

Fra : Robert Eriksen

Dato : 25-08-04 21:13

Ralph Køster wrote:

> Hvis du sender mig din email, så sender jeg dig 6 billeder af øerne med
> 1. Hot spots
> 2. Hidden packages
> 3. Unique stunt jump
> 4. Rampages
> 5. For sale
> 6. Items

Eller hop på http://www.vicecityunleashed.com og vælg fra menuen til
venstre.

Fra : Ralph Køster

Dato : 26-08-04 16:06

Envidere skal du jo røve 15 butikker. Klare missioner du finder i kassevogne
rundt omkring.
Klare en Seasparrow mission fra et tag nær Kaufmanns taxa.Klare de 3-4 løb
der foregår på stadium'et ml. kl 20 og 0.00 hver dag.

MEN DU SKAL ALDRIG......Save dit spil i isfabrikken. Der er en fejl i
spillet og du risikerer at når spillet loader ind, så starter det med sort
skærm.
Jeg savede kun i øverste slot af de 8 slot's der er og jeg mistede 36 timers
spil. Havde nået 76 % da det skete.

Nu er jeg startet forfra og har nået 69 %

Jeg er færdig med missionerne, men mangler en del stuntjumps og nogle
rampages.

Som du kan se, så er der meget mere i det spil end først lige antaget.

Jeg er i hvert fald selv blevet meget overrasket over det.

Ralph.

Fra : Robert Eriksen

Dato : 26-08-04 16:17

Ralph Køster wrote:
> [...]
> Klare en Seasparrow mission fra et tag nær Kaufmanns taxa.Klare de 3-4 løb
> der foregår på stadium'et ml. kl 20 og 0.00 hver dag.

Samt Vigilante, Fire Fighter, Paramedic og Pizza Boy

> [...]
> skærm.
> Jeg savede kun i øverste slot af de 8 slot's der er og jeg mistede 36 timers

I det hele taget er det en god ide at tage backup af sine savegames med
jævne mellemrum.
Jeg har et defekt savegame der har den sjove fejl at efter man har
foretaget et Unique Jump så fortsætter spillet i slowmotion og kameraet
sidder fast i den position det nu havde da du landede fra hoppet. Og det
er så ligegyldigt om det er et Unique Jump du har foretaget før eller
ej. Bare det at der skiftes kameravinkel udløser fejlen.

Jeg var også midt i 70%'erne da det skete for mig. Da havde jeg iøvrigt
gemt på Vercetti Mansion. Og ingen backup

/Robert