Hvor stor en processor
Fra : Carsten F

Dato : 23-08-04 18:19

Hej NG
Hvor stor en processor kan jeg montere på mit bundkort ?
som er et K7T Turbo fra MSI, da bundkortet er fra Y2K så jeg går udfra at
man kan montere støre processor en der står omtalt i User´s manual.
Mit umiddelbare bud er at man kan montere en hvilkensom helst processor med
en system bus på 266MHz og som har den rigtige socket,

f.eks. en Athlon XP 2700+ =
Athlon XP / 2.17 GHz / 266 MHz / 128 KB L1 / 256 KB L2 / Socket A

men jeg kan selvfølgelig tage grueligt fejl !!!
/Carsten

Fra : FedeDorit

Dato : 23-08-04 18:46

"Carsten F" <spam@spam.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Athlon XP / 2.17 GHz / 266 MHz / 128 KB L1 / 256 KB L2 / Socket A
>
> men jeg kan selvfølgelig tage grueligt fejl !!!

se om du ikke kan finde noget info her..

http://www.msi-denmark.com/

Fra : Carsten F

Dato : 23-08-04 20:25

FedeDorit wrote:

> "Carsten F" <spam@spam.dk> skrev i en meddelelse
> med

> se om du ikke kan finde noget info her..
>
> http://www.msi-denmark.com/

jeg er kommet frem til via ovenstående link at jeg max kan sætte en
Athlon XP 1800+ palmino i mit bundkort
tak for hjælpen
/Carsten

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 23-08-04 21:53

> FedeDorit wrote:
>

> jeg er kommet frem til via ovenstående link at jeg max kan sætte en
> Athlon XP 1800+ palmino i mit bundkort
> tak for hjælpen
> /Carsten

Hvor ser du det? Så vidt jeg kan se, er det kun Turbo 2, som supporterer
1800 og opefter?
http://www.msi.com.tw/program/support/bios/bos/spt_bos_detail.php?UID=25&kin
d=1
Under bios version 3.0 er det beskrevet og i øvrigt kan den så gå helt op
til 2600, hvis det er turbo 2.

Kurt

Fra : Carsten F

Dato : 24-08-04 11:59

Kurt B. Andersen wrote:

> [...]
> d=1
> Under bios version 3.0 er det beskrevet og i øvrigt kan den så gå helt op

Hej kurt
Max = det største man kan montere
/Carsten