Andersen/Dissing - Hilsen til forårssolen
Fra : Neo

Dato : 23-08-04 17:52

Hej alle

Et kært familiemedlem er død, og talen til begravelsen skal indeholde et
citat fra sangen "Hilsen til forårssolen", sunget af Poul Dissing.

Jeg mangler dog lyrikken i tekstformat, jeg har forsøgt at søge via google,
men desværre uden held.

Derudover mangler jeg at vide hvem der har skrevet teksten til sangen, det
er formodentligt Benny Andersen, men jeg vil gerne være helt sikker når nu
citatet, som skal bruges i talen, skal kildeangives.

Jeg håber at her er en venlig sjæl som vil skrive teksten og kildeangive den
eller evt. et link til en hjemmeside.

På forhånd tak

Neo

Fra : Fatter Brik

Dato : 23-08-04 19:43

"Neo" <neo___dk@hotmail.removethis.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> citatet, som skal bruges i talen, skal kildeangives.
>
> Jeg håber at her er en venlig sjæl som vil skrive teksten og kildeangive

Jeg ved ikke om du finder noget her:
http://hjem.get2net.dk/rene.aagaard/1-Dissing.htm/

men ellers mail René Aagaard der uden tvivl er den største kapacitet på
netop dette område, måske endda en større kapacitet end Povl Dissing selv?

:)

Fra : Fatter Brik

Dato : 23-08-04 21:00

> [...]
> citatet, som skal bruges i talen, skal kildeangives.
>
> Jeg håber at her er en venlig sjæl som vil skrive teksten og kildeangive

Den er jo lige her:

http://www.detdan.dk/index.html?sange/hilsen.htm

:)

Fra : Neo

Dato : 23-08-04 22:14

> Den er jo lige her:
>
> http://www.detdan.dk/index.html?sange/hilsen.htm
>
> :)

Hej Fatter Birk

Tusinde tak for hjælpen, det var lige hvad jeg skulle bruge !

Mvh Neo