My Way med Frank Sinatra på dansk?
Fra : awci

Dato : 23-08-04 15:24

Hej

Jeg mener at have hørt Frank Sinatra-klassikeren My Way på dansk, men
kan ikke huske hvem, der sang den. Er der nogen der kan hjælpe mig?

På forhånd tak for hjælpen

De bedste hilsner
Anders

Fra : Thomas

Dato : 23-08-04 16:35

"awci" <awci@mindless.com> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Jeg mener at have hørt Frank Sinatra-klassikeren My Way på dansk, men
> kan ikke huske hvem, der sang den. Er der nogen der kan hjælpe mig?

Åhhh... Der er også noget der lyder bekendt hos mig der... Jeg tror det
er
en eller anden entertainer ala. Finn Nørbygaard der har brugt den engang...
Så vidt jeg husker, blev sangen brugt i slutningen af et show, hvor ham der
synger, har ændret teksten til noget med "Nu går jeg miiiiiin veeeeej"

Det er vist ikke Finn Nørbygaard... Men en i samme genre måske??

..Thomas

Fra : Thomas

Dato : 23-08-04 17:16

"Thomas" <Thomas.Elbo@REMOVEmail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
engang...
> Det er vist ikke Finn Nørbygaard... Men en i samme genre måske??

Jeg håber ikke Anders 'Anden' Mattesen læser det her... Så bliver han nok
rigtig fornærmet...

> Så vidt jeg husker, blev sangen brugt i slutningen af et show, hvor ham
der
> synger, har ændret teksten til noget med "Nu går jeg miiiiiin veeeeej"

Jeg kom i tanke om hvem det er... Det er i Anders 'Anden' Mattesens show,
med navnet 'Hvad snakker du om' - Midt i showet er der en del med Stewart
Stardust - Og han synger den omtalte sang, som afskeds sang.

Om det lige er den du (Awci) tænker på, ved jeg jo så ikke. Men det er da et
bud...

Mvh. Thomas

Fra : Feeling 102, acting ~

Dato : 23-08-04 20:55

"Thomas" <Thomas.Elbo@REMOVEmail.dk> wrote in message

> "Thomas" <Thomas.Elbo@REMOVEmail.dk> skrev i en meddelelse

> engang...
>
> Jeg håber ikke Anders 'Anden' Mattesen læser det her... Så bliver han nok
> rigtig fornærmet...

Nå?
Jeg ser det da ellers som et stort kompliment.

Fra : Jesper Holck

Dato : 23-08-04 22:59

awci wrote:
> [...]
>
> Jeg mener at have hørt Frank Sinatra-klassikeren My Way på dansk, men
> kan ikke huske hvem, der sang den. Er der nogen der kan hjælpe mig?

Jeg kan ikke huske hvem der sang den, men jeg
mener den eksisterer i en gammel udgave med titlen "Som lille pige".

Jesper