"Vil du se min smukke navle" udgået?
Fra : Martin Sand.

Dato : 23-08-04 13:42

Hejsa

Jeg ville egentlig have bestile ovennævnte danske film online for noget tid
siden (1978, instr. Søren Krag-Jacobsen) , men jeg kom væk fra det igen...
desværre. Fordi nu kan jeg ikke finde én eneste webshop der har filmen på
VHS eller DVD. Nogen der kan hjælpe?

--
MVH Martin

Ved henv. på mail, udskift privacy.net med stofanet.dk

Fra : Allan Pedersen

Dato : 23-08-04 14:06

In article <2ou70uFdnf90U1@uni-berlin.de>, feedback@privacy.net says...

> [...]
> desværre. Fordi nu kan jeg ikke finde én eneste webshop der har filmen på

Den er ikke ude på DVD .. men jeg har fra pålidelig kilde, at Sandrew
Metronome er ved at kigge på sagen. Der er dog ingen udgivelsesdato
endnu.

På VHS skal du nok ud og besøge den lokale brugt-biks .. jeg tror ikke,
at der er stor chance for, at 'almindelige' radio/TV-butikker har den
stående.

Allan

Fra : Martin Sand.

Dato : 23-08-04 18:26

Allan Pedersen wrote:
> Den er ikke ude på DVD .. men jeg har fra pålidelig kilde, at Sandrew
> Metronome er ved at kigge på sagen. Der er dog ingen udgivelsesdato
> endnu.

Lyder interessant! Men sjovt nok er den ude på DVD i Norge:
http://www.dvdhuset.no/servlet/dvdhuset.filmforklaring?VareID=5359
http://no.kelkoo.com/ctl/do/search?siteSearchQuery=navle&catId=100164013
Hvis jeg bare kunne være sikker på, at man kan slå de norske tekster fra, så
kunne det være et alternativ.

> På VHS skal du nok ud og besøge den lokale brugt-biks .. jeg tror
> ikke, at der er stor chance for, at 'almindelige' radio/TV-butikker
> har den stående.

Ja, men for 1½-2 måneder siden kunne VHS'en købes på alle de danske online
shops. Underligt at den netop nu er væk... typisk mig!

Fra : Allan Pedersen

Dato : 23-08-04 18:44

In article <2ounlcFervbtU1@uni-berlin.de>, feedback@privacy.net says...

> [...]
> Hvis jeg bare kunne være sikker på, at man kan slå de norske tekster fra, så

Se det var jo en god oplysning. Jeg var ikke klar over, at de havde
udsendt den deroppe.

Det er ihvertfald noget, der bør undersøges nærmere. :)

Allan

Fra : Martin Sand.

Dato : 24-08-04 00:16

Allan Pedersen wrote:
> Se det var jo en god oplysning. Jeg var ikke klar over, at de havde
> udsendt den deroppe.

Jeg søgte og læste nok 150 sider igennem på Google, før jeg fandt noget!

> Det er ihvertfald noget, der bør undersøges nærmere. :)

Kan man evt. forsøge at skrive til det norske distributionsselskab, eller
hvordan vil du gribe det an?
Jeg vil nemlig også hellere have den på DVD end VHS. Og pyt med om coveret
er på norsk.

Fra : Ukendt

Dato : 24-08-04 20:34

Altså. *Hvis* den ikke kommer på dansk foreløbig og *hvis* de norske
undertekster ikke kan slås fra, så vil jeg da stadig købe den. Det er så
vidt jeg ved stadig tilladt at lave backups af egne dvd'er - og hvis man gør
det med freewareprogrammet dvd shrink, kan man fjerne de
bruger-begrænsninger, der f.eks. ikke lader en slå undertekster fra.

Så det vil jeg da langt hellere gøre end det allerede planlagte projekt med
at lægge min vhs-kopi af en DR-udsendt "navle" ned på dvd med hjemmelavede
menuer og kapitelinddelinger.

Nemlig!

Venlig hilsen, Martin

Fra : Martin Sand.

Dato : 25-08-04 07:40

Martin Skovbo wrote:
> [...]
> hvis man gør det med freewareprogrammet dvd shrink, kan man fjerne de
> bruger-begrænsninger, der f.eks. ikke lader en slå undertekster fra.

Nåh ja, du er inde på noget der! Så er 89 norske kr. jo ikke meget for den
film. Jeg fik ikke lige set hvad portoen til DK løb op i...

Fra : Søren Ribergård Møll~

Dato : 25-08-04 18:13

Glem det! - De tager kun imod norske Visa-kort
--
Mvh.
Søren

Fra : Ukendt

Dato : 25-08-04 20:12

"Søren Ribergård Møller" <some@ware.dk> skrev i en meddelelse

> Glem det! - De tager kun imod norske Visa-kort
> --
> Mvh.
> Søren

Øv, så er man jo ligefrem nødt til at få sig en norsk penneven eller noget.

Med rigtig ærgelig hilsen, Martin Skovbo

Fra : Martin Sand.

Dato : 25-08-04 22:13

Søren Ribergård Møller wrote:
> Glem det! - De tager kun imod norske Visa-kort

Okay, det er ved norsk udstedte Visa-kort. Underligt egentlig. Men man kan
forudbetale til deres konto.

Og hvis der stemning for det, og vi er 3-4 stykker der ønsker filmen, så
forudbetaler vi og deler omkostningerne. Hvad siger I til det??
SWIFT overførsel koster 75 dkr. + porto for filmene.
Jeg vil gerne bestille og ordne det praktiske med banken, hvis det har
interesse.

MVH Martin

Fra : Peter B. Juul

Dato : 26-08-04 09:51

"Martin Sand." <feedback@privacy.net> writes:

> [...]
> SWIFT overførsel koster 75 dkr. + porto for filmene.
> Jeg vil gerne bestille og ordne det praktiske med banken, hvis det har

Jeg er på.

--
Peter B. Juul, o.-.o "All great epics come to an end. The Iliad. The
The RockBear. ((^)) Odyssey. War and Peace. Buffy the Vampire Slayer.

Fra : Martin Sand.

Dato : 26-08-04 17:21

Peter B. Juul wrote:
> Jeg er på.

Okay, jeg skriver privat pr. mail fra nu af. Jeg prøver at forhøre hos de
andre, som måske er hoppet af denne tråd.

Fra : N/A

Dato : 25-08-04 22:14

Fra : Jesper Lund

Dato : 25-08-04 22:14

Martin Sand. <feedback@privacy.net> wrote:

> Norsk Visa? Det er der ikke noget der hedder... enten er det et
> Visa-kort eller ej.

Derfor kan butikken godt forlange at kunden skal betale med et visa kort
udstedt af en norsk bank (=norsk visa kort). Det har utvivlsomt noget at
gøre med de gebyrer, som kortudsteder opkræver hos butikken.

--
Jesper Lund