TDC GPRS i england...
Fra : Nicolai

Dato : 23-08-04 13:12

Hej!

Nogen der ved om det bare virker, eller om jeg skal have et andet
"opkaldsnummer" end det der *et eller andet ;)

--
Med venlig hilsen / Best regards
Nicolai - www.webhostingdanmark.dk

Fra : Kasper Ladingkær

Dato : 23-08-04 13:55

> Nogen der ved om det bare virker, eller om jeg skal have et andet
> "opkaldsnummer" end det der *et eller andet ;)

Hvis du bruger Vodafone når du er derovre så skal intet rettes, de virker
bare som normalt.

Jeg brugte min i Skotland denne sommer.

--
Venlig hilsen
Kasper Ladingkær

Fra : Nicolai

Dato : 23-08-04 15:22

> Hvis du bruger Vodafone når du er derovre så skal intet rettes, de virker
> bare som normalt.
>
> Jeg brugte min i Skotland denne sommer.

Klasse. Tak for info!

Fra : Cox

Dato : 23-08-04 22:46

On Mon, 23 Aug 2004 16:22:14 +0200, Nicolai wrote:

> Klasse. Tak for info!

Tjek evt. lige prisen på GPRS-roaming først. Det koster 104,- pr MB hos
Vodafone og 88,- pr MB hos Orange. Det kan hurtigt blive en meget dyr
fornøjelse, hvis man ikke passer på!

http://www.tdcmobil.dk/portal/privat/produkter_services/udland/udland_til_danmark/index.jsp

TC

Fra : Oros aka. Rasmus Jen~

Dato : 23-08-04 23:35

Cox wrote:
> Tjek evt. lige prisen på GPRS-roaming først. Det koster 104,- pr MB
> hos Vodafone og 88,- pr MB hos Orange. Det kan hurtigt blive en meget
> dyr fornøjelse, hvis man ikke passer på!

Hep, selv var jeg i tyrkiet og havde problemer med at komme på nettet via
telefonen og gprs på den bærbare. Så da jeg blev tilstrækkeligt panisk,
hoppede jeg ned på den lokale netcafe med den bærbare og købte mig til en
rj-45 forbindelse til bærbaren imens jeg var der. Så havde jeg alle mine
egne applikationer, mail, icq/msn i trillian, favorites osv osv. Det kostede
mig endda kun omkring 4kr i timen, og så var det vist sådan en 256kbit adsl
eller noget, så det gik stærkere og var væsentligt billigere end hvis jeg
selv havde brugt gprs. (denne fik jeg nemlig pludselig til at virke efter
jeg havde genstartet tlf. - trods jeg havde prøvet at ændre SAMTLIGE
indstillinger - og tilbage igen, nogen gange så driller det på mystiske vis)
Så jeg fik kun en enkelt bon på gprs for aftenen før jeg skulle hjem, 600kb
data for lige under 70kr, yrk.

Så et god råd hvis det er gprs, internet via en bærbar - prøv lige at finde
en netcafe hvis der er nogen lige ved hånden alligevel.

--
Rasmus Jensen, Ishøj
Jeg kan mailes på adressen 2 x oros adskilt af @ og endelse på .dk

Fra : Leif Neland

Dato : 24-08-04 00:13

> Så et god råd hvis det er gprs, internet via en bærbar - prøv lige at
> finde en netcafe hvis der er nogen lige ved hånden alligevel.

Og når man så er på netcafeen, så kobler man lige sin ip-telefon (musimi
eller lign) til og får ordnet telefonsamtalerne hjem til lokaltakst (14
øre/min)

Leif