Nej Hockey er syg :-(
Fra : Lady

Dato : 23-08-04 07:23

Er lige stået op, og det første jeg ser er brækpletter i gangen, på
badeværelset og i køkkenet.
Hockey plejer at møde mig nærmest hylende, som Maine Coons nu snakker, men
han bliver bare liggende på spisebordet i køkkenet, hvor han har sin mad.

I kattebakken kan jeg se, at hans afføring er MEGET tyndt, og han har ikke
en gang haft overskud til at dække det til.

Han har bræk ud over hele sit bryst, og virker totalt afkræftet. Alt det her
er sket over en nat. Inden vi gik i seng var han legesyg og fjollet, som han
plejer.

Jeg har en mistanke om, at det er hundens mad, der er synderen. Jeg har
egenligt givet ham lov til at spise det, da han ikke virkede til at tage
skade af det, og det næsten ikke er til at undgå, da maden altid står
fremme.
I går var det så noget nyt mad, som hans mave åbenbart ikke kan tåle.

Jeg ved ikke helt, hvad jeg skal gøre. Skal jeg køre til dyrlægen med ham
med det samme for at være sikker på væskeballance m.m. eller skal jeg bare
give ham tid til at komme sig og selvfølgelig fjerne hundens mad?

Jeg tror det bliver dyrlægen for en sikkerheds skyld er da godt nok noget
bekymret for min lille pus.

T. Jakobsen

http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/album_show.php?album=805&folder=924&limit_start=0&limit_user=15

Fra : Lady

Dato : 23-08-04 09:30

Har været ved dyrlægen, og hun mente også det var maden, og han fik så en
sprøjte og noget væske.
Han virker allerede meget bedre, så nu er jeg mere rolig.
Slut med hundemad!

T. Jakobsen

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 23-08-04 11:25

"Lady" <ladycatwoman@fjern.hotmail.com> writes:

> Har været ved dyrlægen, og hun mente også det var maden, og han fik så en
> sprøjte og noget væske.
> Han virker allerede meget bedre, så nu er jeg mere rolig.

Også jeg
Læste godt dit indlæg i morges men havde ikke rigtig nogen fornuftige
råd og så vil jeg hellere holde mund..

Giv ham en ekstra krammer fra mig *S*

--
Med venlig hilsen & mIauu samt Miauu
Henrik & Anastacia samt Melissa fra regnbuebroen

http://misbamsen.dk posted with gnus Do not fear the penquin

Fra : Kate

Dato : 23-08-04 20:46

"Lady" <ladycatwoman@fjern.hotmail.com> wrote in

> Han virker allerede meget bedre, så nu er jeg mere rolig.

Det kan jeg godt forstå, der er jo heller ikke noget værre end når
pelstotterne er syge.

> Slut med hundemad!

Tænk engang at hundemad kan gøre så stor skade, ja, jeg ville også
fjerne det med det vuns.

Håber Hockey har det bedre.

--
Kate