Die Hard 3 DVD udgivelser
Fra : Thomas

Dato : 22-08-04 22:51

Hejsa

Jeg ved ikke lige hvor man søger efter denne slags ting.
Så nu vil jeg lige spørge eksperterne herinde...

Jeg har lige bestilt Die Hard 1 & 2 Special Edition udgaverne...
Reg. 2, med danske undertekster, samt DTS-lyd.
(99 kroner pr. stk. er jo en OK pris)

Men mit spørgsmål : Findes der ikke en udgave af Die Hard 3,
som indeholder _både_ DTS-lyd _og_ danske undertekster??
(Helst også en dobbelt-DVD udgave ligesom de andre)

Jeg syntes ikke jeg kan finde en Reg. 2 udgave af filmen med DTS
lyd... Der findes en Reg. 1 udgave af filmen, med DTS. Men den
har jo næppe danske undertekster...

Så kender i til et sted man kan få en udgave af filmen, med BÅDE
danske tekster, og DTS... Så smid endelig et link!!!

Mvh. Thomas

Fra : Jesper Lund

Dato : 22-08-04 23:29

Thomas <Thomas.Elbo@REMOVEmail.dk> wrote:

> [...]
>
> Så kender i til et sted man kan få en udgave af filmen, med BÅDE
> danske tekster, og DTS... Så smid endelig et link!!!

Ifølge dvdcompare er det *kun* R1 SE som har DTS
http://www.dvdcompare.net/comparisons/film.php?fid=700

--
Jesper Lund

Fra : Morten DH

Dato : 23-08-04 09:15

"Jesper Lund" <jelu@despammed.com> skrev i en meddelelse
> Ifølge dvdcompare er det *kun* R1 SE som har DTS
> http://www.dvdcompare.net/comparisons/film.php?fid=700

Ikke at jeg bestrider det overhovedet; men vil en venlig sjæl ikke banke
logikken i den beslutning (ingen tilsvarende udgave af DH3) ind i mit
hoved - for jeg forstår den ikke

Fra : Steen

Dato : 23-08-04 12:20

"Thomas" <Thomas.Elbo@REMOVEmail.dk> wrote in

> Jeg har lige bestilt Die Hard 1 & 2 Special Edition udgaverne...
> Reg. 2, med danske undertekster, samt DTS-lyd.
> (99 kroner pr. stk. er jo en OK pris)

Hvor køber man DH med danske undertekster, til 99,- pr stk?

Det var da værd at investere i, ikke...

--
Steen
danmark = dk

Fra : Nerdiac ~ Don G.

Dato : 23-08-04 12:50

"Steen" skrev...

> Hvor køber man DH med danske undertekster, til 99,- pr stk?
> Det var da værd at investere i, ikke...

Die Hard er action klassikere som bør stå i enhver respektabel
drengerøvs-samling

Se her priser for en række versioner af Die Hard 1-3:
http://shorterlink.com/?CWEWAZ

Iøvrigt kan jeg lade være med at smile når jeg Die Hard kommer på bane - jeg
tænker altid på den tyske titel: Stirb Langsam:
http://akas.imdb.com/title/tt0095016/

Mvh. Don G.

<signature>
nerdiac . ['ner:diak] . n . übernerd; extreme nerd; nerd of nerds.
http://www.nerdiac.com
</signature>

Fra : Steen

Dato : 23-08-04 14:53

"Nerdiac ~ Don G." <news@SLETTESdon-g.dk> wrote in

> Die Hard er action klassikere som bør stå i enhver respektabel
> drengerøvs-samling

Nemlig!

Nogle ting burde klassifikeres som 'mussmannhaben' - som fx Die
Hard/Terminator/Rambo/Dødbringende Våben...har jeg glemt noget?

--
Steen
danmark = dk

Fra : Morten Nielsen

Dato : 23-08-04 15:02

"Steen" <newz@pc.danmark> skrev i en meddelelse
> "Nerdiac ~ Don G." <news@SLETTESdon-g.dk> wrote in

> Nemlig!
>
> Nogle ting burde klassifikeres som 'mussmannhaben' - som fx Die
> Hard/Terminator/Rambo/Dødbringende Våben...har jeg glemt noget?

American Ninja 1-5, Missing In Action 1-?, Convoy...

Fra : Thomas

Dato : 23-08-04 16:28

> [...]
>
> Nogle ting burde klassifikeres som 'mussmannhaben' - som fx Die
> Hard/Terminator/Rambo/Dødbringende Våben...har jeg glemt noget?

Af nyere ting, syntes jeg også Ringenes Herre filmene hører til på den
liste...
Samt måske Alien serien...

..Thomas

Fra : Mikkel Møldrup-Lakje~

Dato : 23-08-04 16:41

Thomas wrote:
> "Steen" <newz@pc.danmark> skrev i en meddelelse

> Af nyere ting, syntes jeg også Ringenes Herre filmene hører til på den
> liste...
> Samt måske Alien serien...

Vil du da li la vær!

Ringenes Herre hører bestemt ikke til i selskab med Rambo.

Mikkel

Fra : Peter B. Juul

Dato : 23-08-04 18:22

Mikkel Møldrup-Lakjer <mikkel@fabel.dk> writes:

> Vil du da li la vær!
>
> Ringenes Herre hører bestemt ikke til i selskab med Rambo.

Huh?

Nogle småtossede mænd fiser rundt i en skov og bliver såret, når de da
ikke skærer i andre.

Fra : Mikkel Møldrup-Lakje~

Dato : 23-08-04 18:28

Peter B. Juul wrote:

> Huh?
>
> Nogle småtossede mænd fiser rundt i en skov og bliver såret, når de da
> ikke skærer i andre.

Det er ikke mænd, det er hobbitter. Eller er det måske Rambo, du taler
om?

Mikkel

Fra : Steen

Dato : 23-08-04 21:21

> Samt måske Alien serien...

Ja da!
Det var da nærmest helligbrøde af mig, at jeg havde glemt Alien-serien!
Den bør man se igen, igen & igen...

--
Steen
danmark = dk

Fra : Jim Andersen

Dato : 27-08-04 12:20

Steen wrote:
> Nogle ting burde klassifikeres som 'mussmannhaben' - som fx Die
> Hard/Terminator/Rambo/Dødbringende Våben...har jeg glemt noget?

Predator(s)

/jim

Fra : Thomas

Dato : 26-08-04 19:42

"Nerdiac ~ Don G." <news@SLETTESdon-g.dk> skrev i en meddelelse

> Iøvrigt kan jeg lade være med at smile når jeg Die Hard kommer på bane -
jeg
> tænker altid på den tyske titel: Stirb Langsam:

Det var godt, det var værre, hvis du ikke kunne lade være

Jeg var engang ganske overbevist om, at filmen var tysk og hed 'Hjertet',
hvis man oversatte det. Det skal til min forsvar vel nævnes, at jeg kun har
været en ca. 9 år, da filmen kom til Danmark, og af den grund ikke særlig
god til hverken tysk eller engelsk, og formodentlig kun har set titlen på
tryk. Men jeg kan ind i mellem stadig tage mig selv i at tænke på filmen som
/dii hart/ i stedet for /daj hard/.

Thomas S