En erfaring rigere....
Fra : Ukendt

Dato : 22-08-04 22:46

Andy har lært, at det gør AVS at stoppe sine knurhår i munden og bide til ;)

Han lå og trillede rundt på sengen. Han får pludselig vendt sig, så han får
en håndfuld knurhår i munden. Han bider sammen...

Skriger "AV AV" (lød fuldstændig som "av"), sætter sig halvvejs op, og
propper en bagpote helt ind i munden for at fjerne det det gør ondt :)

Han var lige lidt fortumlet i et par minutter, men han kom da hen til mig
frivilligt for lige at blive undersøgt.

3 af knurhårne er bidt over. Ellers ingen skader.

Jo, han er blevet en erfaring rigere... Han bider aldrig mere sammen, når
han har knurhår i munden ;-D

Tina

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 23-08-04 00:21

"Tina" <wunjo(snabel-a)webspeed.dk> writes:

> Andy har lært, at det gør AVS at stoppe sine knurhår i munden og bide til ;)

Stakkels misser...
Kan godt forestille mig at knurhår stikker en hel del...
Men har nu aldrig hørt om katte som er kommet til at bide dem over
selv. Men de andre har måske lært lektien, men slaverne var optaget
andetsteds.. *klø*

--
Med venlig hilsen & mIauu samt Miauu
Henrik & Anastacia samt Melissa fra regnbuebroen

http://misbamsen.dk posted with gnus Do not fear the penquin