Underlige adresser der forsøger at komme i~
Fra : Morten Trab

Dato : 22-08-04 21:11

Hvad er det her for 2 adresser??

De har åbnet for en del connections til min webserver:

x1-6-00-40-05-d2-d
x1-6-00-b0-d0-96-2

--
Mvh./Best Regards,
Morten Trab

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 22-08-04 21:48

On Sun, 22 Aug 2004 22:10:44 +0200, "Morten Trab"
<morten@trab.dk> wrote:

> Hvad er det her for 2 adresser??

Tja, det er hverken IP- eller MAC-adresser, så det er ikke godt
at vide. Hvad er det for en web-server, hvor ser du det henne, og
hvad står der helt præcist?

-A
Links : http://www.hojmark.net/
FAQ : http://www.net-faq.dk/

Fra : Morten Trab

Dato : 22-08-04 21:54

> Tja, det er hverken IP- eller MAC-adresser, så det er ikke godt
> at vide. Hvad er det for en web-server, hvor ser du det henne, og
> hvad står der helt præcist?

De er væk igen nu, men det er en Apache server, og de kom frem ved en
netstat -a hvor den stod til at være HTTP...Mener porten var noget med 3741
eller noget i den stil...

--
Mvh./Best Regards,
Morten Trab

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 23-08-04 09:25

On Sun, 22 Aug 2004 22:53:56 +0200, "Morten Trab"
<morten@trab.dk> wrote:

> De er væk igen nu, men det er en Apache server, og de kom frem ved en
> netstat -a hvor den stod til at være HTTP...Mener porten var noget med 3741
> eller noget i den stil...

Hvis, det er fra 'netstat -a' er det ikke adresser men hostnavne.

Hvis du er Webspeed-kunde, som Morten er inde på, er det nok bare
udtryk for, at din webserver faktisk virker, og at der er andre,
der bruger den...(Om de burde have adgang, og om de er klar over,
de gør det, kan så være næste spørgsmål).

-A

Fra : Morten Trab

Dato : 23-08-04 11:15

> [...]
> der bruger den...(Om de burde have adgang, og om de er klar over,
> de gør det, kan så være næste spørgsmål).

Nopes...TDC BB Pro her :)

--
Mvh./Best Regards,
Morten Trab

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 23-08-04 16:13

On Mon, 23 Aug 2004 12:14:37 +0200, "Morten Trab"
<morten@trab.dk> wrote:

> Nopes...TDC BB Pro her :)

Oh well: Du har set nogle host-navne. Da du ikke kan huske
præcist, hvad det var for nogle navne du så, er det relativt
uinteressant.

-A

Fra : Morten Trab

Dato : 23-08-04 19:46

> Oh well: Du har set nogle host-navne. Da du ikke kan huske
> præcist, hvad det var for nogle navne du så, er det relativt
> uinteressant.

Har jo også fået svar på hvor de kom fra...Så dem bare i forbindelse med en
IP der havde åbnet mere end 40 connections på en gang...Denne IP er dog
sporet...

--
Mvh./Best Regards,
Morten Trab

Fra : jamen

Dato : 22-08-04 21:52

Morten Trab wrote:
> Hvad er det her for 2 adresser??
>
> De har åbnet for en del connections til min webserver:
>
> x1-6-00-40-05-d2-d
> x1-6-00-b0-d0-96-2

Det liger en del af hostnavet. Jeg sidder lige nu på TDC/Webspeed. Mit
hostnavn er:

x1-6-min mac adresse.k338.webspeed.dk