Garfield the movie
Fra : Marianne Hellemose

Dato : 22-08-04 17:40

Har nogen af jer set den ?? den får virkelig en til at sætte pris på sine
"meget slanke, meget velopdragne" katte. Jeg er fuld af beundring for Jim
Davis han rammer
kattene lige på kornet
--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 22-08-04 20:25

"Marianne Hellemose" <hellemose.som4@mail.dk> writes:

> Har nogen af jer set den ?? den får virkelig en til at sætte pris på sine
> "meget slanke, meget velopdragne" katte. Jeg er fuld af beundring for Jim
> Davis han rammer kattene lige på kornet

Næ men det er da planen når en gang den kommer et sted jeg også kan se
den, her i byen er de vist lige nået til den sidste olsenbandefilm så
det varer nok lidt endnu ;-/
Meen har da været fan af Garfield i snart 20 år og så faktisk en del
kortfilm på tysk flimmer, da jeg stadig havde fjernsyn for snart 10 år
siden...

Men et absolut krav er at den ikke er fordansket, hader bare når det
er dumme og dumme som indtaler på dansk, faktisk mere end at høre John
Wayne i hande hoch (ikke særlig god til tysk)...

--
Med venlig hilsen & mIauu samt Miauu
Henrik & Anastacia samt Melissa fra regnbuebroen

http://misbamsen.dk posted with gnus Do not fear the penquin

Fra : Kammien©

Dato : 22-08-04 20:35

hey Marianne ...

Har set den , det er en Monster Genialt film....

Men Elsker Garfield Tegneserier & tegnefilm , Alt med Garfield...

Har været fan af Garfield Hele mit liv næsten vil jeg tro...

Ang din vinkel mht ""meget slanke, meget velopdragne" katte" så må man give
dig 200 % ret : o )

Og igen Ang det andet du skrev : " Jim Davis han rammer kattene lige på
kornet"
Så må jeg igen give dig helt ret , han er ret genialt til den slags & filmen
er Meget vellykket
& Garfield er mere troværdig end man næsten havde turde håbe på....

Den slags film SKAL bare ses (og Kun på Engelsk med danske tekster) & ikke
synkroniseret til dansk...

Det er en af de film der 100% sikkert SKAL Stå i dvd samlingen fra den samme
dag den engang udkommer i fremtiden...

Så mine Varmeste anbefalinger til den film & den Altid herlige & "onde"
Ynglings-kat Garfield ....

Hilsen
Kammien
9400 Nørresundby

PS : LOL jeg sværger at vores Han-kastrat ligner Garfield mere & mere for
hver dag der går mht "personlighed" *Griner*
Han er dog ikke rød eller Nær så stor *lol*

Fra : Anja Ploumann Johans~

Dato : 23-08-04 08:31

> [...]
sine
> "meget slanke, meget velopdragne" katte. Jeg er fuld af beundring for

Dejlig film, morsom og gudskelov så jeg den på engelsk. Jeg er sikker på at
de har brugt min Fister som model for Garfield i den film. Han ligner næsten
på en prik!

MVH Anja

Fra : Crazy Camilla

Dato : 23-08-04 15:54

"Anja Ploumann Johansen" <anjaNOSPAM@ploumann.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
at
> de har brugt min Fister som model for Garfield i den film. Han ligner

Hej.

Filmen findes både i en tekstet og en synkroniseret udgave. I den
synkroniserede er det Tommy Kenter der lægger stemme til Garfield.
Jeg kan godt lide Garfield, men foretrækker den som tegneserie.

Med venlig hilsen Camilla.

Fra : bb

Dato : 24-08-04 07:58

>Filmen findes både i en tekstet og en synkroniseret udgave. I den
>synkroniserede er det Tommy Kenter der lægger stemme til Garfield.
>Jeg kan godt lide Garfield, men foretrækker den som tegneserie.

selve Garfield er godt lavet, han er næsten som taget ud af
tegneserien, men selven filmen iøvrigt er en rimelig tynd kop the.

Fra : Jochke

Dato : 28-08-04 17:55

bb wrote:

> selve Garfield er godt lavet, han er næsten som taget ud af
> tegneserien, men selven filmen iøvrigt er en rimelig tynd kop the.

Den er faktisk bygget på en af tegnesrierne. Kan selvfølgelig ikke huske
hvad den hedder, men det er et helt hæfte med en lang historie, som
minder meget om filmen.

--
Venlig hilsen
Jochke