Kør med bilen gennem byen
Fra : Fly Christensen

Dato : 22-08-04 12:52

Fra : Ted

Dato : 22-08-04 13:50

Fra : Karen Stricker & Car~

Dato : 22-08-04 14:45

Jo man kan ;)

Carsten

Fra : Ted

Dato : 23-08-04 09:06

> > Det kan man jo ikke.
> >

> Jo man kan ;)
>
> Carsten
----------------------------------

Ja, jeg kan skutte lige lure den... hjælp.

Teddy

Fra : Rander

Dato : 23-08-04 09:59

Sun, 22 Aug 2004 15:45:01 +0200 brugte Karen Stricker & Carsten Axelsen 18
linier på at fortælle dette til dk.fritid.bil:

>Jo man kan ;)

Nej man kan ikke. Det kræver at du kommer helt ned i svinget i nederste
venstre hjørne, og det kan ikke lade sig gøre...

--
Lars Rander, www.rander.dk ICQ#: 987520 ** Pil ikke ved min adresse **
Sjathelt og beskytter af det svage køn (udnævnt af diktator SEJ 5/6-99)

Penge er ikke alt, men mange penge er da altid noget. (George Bernard Shaw)

Fra : Aadam Heelmsa

Dato : 23-08-04 17:17

> Nej man kan ikke. Det kræver at du kommer helt ned i svinget i nederste
> venstre hjørne, og det kan ikke lade sig gøre...
Jo

Fra : Fly Christensen

Dato : 23-08-04 20:24

On Mon, 23 Aug 2004 10:59:13 +0200, Rander <lrNOSPAM@rander.dk> wrote:

> [...]
>
>Nej man kan ikke. Det kræver at du kommer helt ned i svinget i nederste
>venstre hjørne, og det kan ikke lade sig gøre...

Jo det kan. Det tog mig 45 min uden hjælp at hitte ud af den.

Fly

--
In space nobody will hear your cream

Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 23-08-04 21:43

> Jo det kan. Det tog mig 45 min uden hjælp at hitte ud af den.

Nu lykkedes det mig. Men da jeg skulle gøre det igen, kunne jeg sgu ikke
huske hvordan jeg gjorde det

Emil

Fra : Rander

Dato : 24-08-04 15:49

Mon, 23 Aug 2004 21:23:41 +0200 brugte Fly Christensen 18 linier på at
fortælle dette til dk.fritid.bil:

>Jo det kan. Det tog mig 45 min uden hjælp at hitte ud af den.

Okay, så forklar hvordan du kommer ned i nederste linie? Det er ligegyldigt
hilken vej jeg følger den "baglæns", så ender jeg i et kryds hvor jeg ikke
kan komme den vej ned jag skal...

--
Lars Rander, www.rander.dk ICQ#: 987520 ** Pil ikke ved min adresse **
Sjathelt og beskytter af det svage køn (udnævnt af diktator SEJ 5/6-99)

Gode råd er noget man giver, hvis man er for gammel til at gå forud med
et dårligt eksempel. (Francois de La Rochefoucauld)

Fra : Fly Christensen

Dato : 24-08-04 18:01

On Tue, 24 Aug 2004 16:49:17 +0200, Rander <lrNOSPAM@rander.dk> wrote:

>Mon, 23 Aug 2004 21:23:41 +0200 brugte Fly Christensen 18 linier på at
>fortælle dette til dk.fritid.bil:

>Okay, så forklar hvordan du kommer ned i nederste linie?

Ved udgangen.

>Det er ligegyldigt
>hilken vej jeg følger den "baglæns", så ender jeg i et kryds hvor jeg ikke
>kan komme den vej ned jag skal...

Det er bare en vendeplads...

Fly

--
In space nobody will hear your cream

Fra : Rander

Dato : 24-08-04 19:16

Tue, 24 Aug 2004 19:00:51 +0200 brugte Fly Christensen 21 linier på at
fortælle dette til dk.fritid.bil:

>Det er bare en vendeplads...

Doh! Okay, nu føler jeg mig rigtig, rigtig dum! Den oplysning alene gjorde
det næsten alt for nemt...

--
Lars Rander, www.rander.dk ICQ#: 987520 ** Pil ikke ved min adresse **
Sjathelt og beskytter af det svage køn (udnævnt af diktator SEJ 5/6-99)

Når en politiker siger, at vi alle er i samme båd, så pas på. Det betyder, at han vil være kaptajn, og at du skal ro. (Johannes Hohlenberg)

Fra : Verner Johnsen

Dato : 24-08-04 18:13

> [...]

>hilken vej jeg følger den "baglæns", så ender jeg i et kryds hvor jeg ikke

Der er mindst 2 varianter, men prøv denne:

Bemærk, det er ikke bilens rute, men de valg, der skal foretages, som
kommer her:

01 - Ligeud
02 - Ligeud
03 - Højre
04 - Venstre
05 - Ligeud
06 - Venstre
07 - Venstre
08 - Ligeud
09 - Ligeud
10 - Ligeud
11 - Ligeud
12 - Ligeud
13 - Højre
14 - Højre
15 - Højre
16 - Venstre
17 - Ligeud
18 - Ligeud
19 - Ligeud
20 - Højre

--
Venlig hilsen Verner
1986 VW Transporter Syncro 2,1 l (Autocamper)

Fra : Nicolai Lang

Dato : 22-08-04 16:22

On Sun, 22 Aug 2004 13:51:40 +0200, Fly Christensen
<x_nospam_x@gmx.net> wrote:

>http://www.ally.com.ru/mmedia-genser-3.htm

Minder om centrum i Bydgoszcz Polen, kvartert omkring Hotel Brda hvor
jeg boede i den forgange uge.

Heldigvis var det ikke mig der skulle finde rundt

/Nicolai

--
http://nicolai.hjorth.com

Fra : Jacob Rasmussen

Dato : 24-08-04 19:13

Fly Christensen wrote:

> http://www.ally.com.ru/mmedia-genser-3.htm

Ja, det er jo en ganske simpel opgave, når man har været traffikant i
Københavns mylder af ensrettede gader i mange år ;) Når bilen stopper
kør da til venstre (V), ligeud (L) eller højre (H) efter en af de
følgende ruter:

1) LLHVL VVLLL LLHHH VLLLH
2) LHHVL VVLLL LLHHH VLLLH
3) VLHVL VVLLL LLHHH VLLLH
4) VVHVL VVLLL LLHHH VLLLH
5) LLHVL VVLLL LHVVV LLLLH
6) LHHVL VVLLL LHVVV LLLLH
7) VLHVL VVLLL LHVVV LLLLH
8) VVHVL VVLLL LHVVV LLLLH

Håber ikke der er tastefejl! :)

Dette er 8 ruter på 20 trin, og der findes uendeligt mange længere
ruter, men findes der nogen, som er kortere?

/Jacob