Piraten Johnny med Jørgen Winckler
Fra : Bjarne Hansen

Dato : 22-08-04 12:06

Hej Alle

Jeg er på udkig efter min første single, nemlig:

Piraten johnny med Jørgen Winkcler (Gustavs bror)
udgivet i 1959 på single fra sonet

formatet er underordnet

Hilsen
Bjarne Hansen

Fra : Benny Mortensen 9380

Dato : 23-08-04 06:41

"Bjarne Hansen" <bhansen1@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej Alle
>
> Jeg er på udkig efter min første single, nemlig:
>
> Piraten johnny med Jørgen Winkcler (Gustavs bror)
> udgivet i 1959 på single fra sonet

Hej Bjarne

Singlen bliver nok lidt svær at finde. Men jeg ved, at nummeret er på en
ældre LP, som hedder I høj sø, med Jørgen Winckler. Den er af lidt nyere
dato, hvis jeg ikke husker helt galt, ca 1971. Nummeret der er, så vidt jeg
husker en del af et potpourri. Jeg har fået nogle ældre plader ind med
Gustav & Jørgen Winckler, men om nummeret er på en af dem, kan jeg ikke
fortælle endnu. På grund af nært forestående flytning, kan jeg heller ikke
umiddelbart kontrollere det, men du er velkommen til at vende tilbage til
spørgsmålet lidt senere.

M.V.H.....Benny..
Som hedder isfugl på hotmail

Fra : Bjarne Hansen

Dato : 23-08-04 16:09

Hej Benny

Tak for tippet, jeg viste ikke den var udgivet på
LP, jeg husker den kun på single.
den havde en rød label og var som sagt fra Sonet

hvis du støder på den,efter din flytning så smid mig en mail

på: bjarne.hansen(snabela)svendbo.dk

jeg vil også gerne sende dig en mail om nogle uger som en påmindelse
men det er ikke noget der haster

Fra : Benny Mortensen 9380

Dato : 24-08-04 12:29

Hej Bjarne

Ja send mig en reminder om et stykke tid. Jeg regner med at flytte her den
30 august, men der går jo nok lige nogle dage, inden man kan finde noget, og
har fået bragt bare lidt system i rodet. Umiddelbart kan jeg se, at den
ikke er i samlingen, hverken af LP eller CD, men den kan jo gemme sig i
samlingen af MC'er. Men da de er kørt op på den nye adresse, så kan jeg
ikke lige kontrollere. Chancen er der, for efter et hurtigt check i
databasen, så kan jeg se, at der skulle ligge 4 bånd, hvor to af dem, er
samme bånd, så hvis vi også regner julebåndet fra, så er der to tilbage.
Det levner gode chancer, for det ene hedder bare, Jørgen Winckler, og det
andet "Mine bedste sange" Så mon ikke Piraten Johnny gemmer sig på et af
dem.

M.V.H.....Benny..

Fra : Bjarne Hansen

Dato : 24-08-04 16:24

Hej Benny

Det lyder bare Kanon, jeg skal nok lige vent et par uger
med at spørge igen
(jeg sender dig lige en mail på wraup1)

Held og lykke med flytteriet

Bjarne Hansen

Fra : Benny Mortensen 9380

Dato : 26-08-04 15:48

> Hej Benny
>
> Det lyder bare Kanon, jeg skal nok lige vent et par uger
> [...]
Hej igen Bjarne

Hvis du vil skrive til mig, så skal du nok ikke lige bruge den adresse, men
bruger du isfugl på hotmail, så kommer den nok hen til mig. Den anden har
jeg ingen ide om, hvor den så lander ... Det er bare en adresse til
spamrobotterne, så jeg håber de begynder at spamme sig selv.

M.V.H.....Benny..

Fra : Bjarne Hansen

Dato : 29-08-04 21:45

Hej Benny