Sang fra 'Lacoste' reklame
Fra : Thomas

Dato : 21-08-04 23:58

Hejsa

Lige nu kører der en reklame for Lacoste's parfume "touch of pink".

I den reklame kører der en sang, som jeg gerne vil have kunstner og
titel på... Er der nogen der kan hjælpe??

Mvh. Thomas

Fra : Martin Koch Andersen

Dato : 22-08-04 10:34

Hej Thomas,

Thomas wrote:
> Lige nu kører der en reklame for Lacoste's parfume "touch of pink".
>
> I den reklame kører der en sang, som jeg gerne vil have kunstner og
> titel på... Er der nogen der kan hjælpe??

Jeg mener, det er Natasha Thomas. Har dog kun set én Lacoste reklame, ikke
helt sikker på, det er den, du snakker om. Her var det sangen
"It's over now.".

Se endvidere: http://www.theanswerbank.co.uk/Adverts/Question52687.html

--
Martin - http://925.dk
"The way you stir your coffee like an angel in the morning."