Monsters, Inc. UK R2
Fra : Mads Jensen

Dato : 21-08-04 23:48

Hej

Er der nogen, der kan sige mig om denne udgave inkluderer dansk tale?
Blev bedt om at finde filmen til omkring 100 kr (tak CD-Wow , men
før jeg brænder nallerne og bestiller noget, jeg ikke kan få refunderet
endnu, vil jeg lige høre om der er dansk tale med på den. Ved godt, at
der er danske undertekster, men det er til børn.

Tak for hjælpen på forhånd!

mvh.
Mads
--
Mads Jensen - http://www.ddfr.dk
I have not got a suspicious email!

A: Top answers
Q: What's the most annoying thing on UseNet ?

Fra : Martin Johansson

Dato : 22-08-04 00:25

"Mads Jensen" <madsj@significent.raptus.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> endnu, vil jeg lige høre om der er dansk tale med på den. Ved godt, at
> der er danske undertekster, men det er til børn.

Den Region 4/2 jeg har, indeholder ikke dansk tale, der er dog "nordiske
tekster".
Den inderholder engelsk lydspor i DD5.1 og DTS.

Min er også købt hos cd-wow, og tilsyneladende er det den udgave du også
kigger på.

Det er ikke billigste pris, men Axelmusic har den (R2DK) til 194.95
http://www.axelmusic.dk/productDetails/7393834189502

Her er den (R2DK) at finde til 141 kr. som laveste pris.
http://www.dvdpriser.dk/Listprices.asp?ID=32203

> Tak for hjælpen på forhånd!

Det var da så lidt.

Fra : J

Dato : 22-08-04 16:06

"Martin Johansson" <martin.johansson[REMOVE]@12move.dk> skrev i en
meddelelse news:4127d95e$0$151$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> [...]
> http://www.axelmusic.dk/productDetails/7393834189502
>
> Her er den (R2DK) at finde til 141 kr. som laveste pris.

Jeg tror jeg så den i en reklame tidligere i dag (de er allerede røget i
containeren) til 149,- enten A-Z eller Føtex, tror jeg.

Den fås også hos Club Racoon (Axelmusic.dk) i en australsk 2-disk-udgave i
region 2 og med danske undertekster til 99,95 inklusiv porto. Der er ikke
dansk tale på, hvilket ganske rigtigt er et problem, når man har børn. Til
gengæld får man alt det sjove ekstramateriale, såsom "Mike's New Car".

Jonas

Fra : Klaus G.

Dato : 22-08-04 01:01

> [...]
> endnu, vil jeg lige høre om der er dansk tale med på den. Ved godt, at
> der er danske undertekster, men det er til børn.
Ville det mest oplagte ikke være at spørge forhandleren om hvad det er for
vare han sælger?

> Tak for hjælpen på forhånd!
yesyes...

--