Opel Astra 1.6i Hakker ved accelaration og~
Fra : Rasmus Neertoft Søre~

Dato : 21-08-04 23:07

Hej, jeg står med rigtig dumt problem. Det drejer sig om en Opel Astra 1.6I
med NZ motor fra 1994, den hakker forsinker accelation ved lave
omdrejninger. Den har været på værksted og er blevet målt igennem med et
Bosch test-center.... Helt ok, siger computeren men det er den ikke. Den er
blevet forsynet med nye tændkabler, ny rotor + rotorhus, ny lambda-sonde,
"miljødåse" (som de kalder den på værkstedet), ny tændspole, nye tændrør og
har prøvet flere forskellige typer......... Men den hakker stadig, er der
nogen der kan hjælpe?

Hilsen Rasmus

Fra : Ukendt

Dato : 21-08-04 23:31

> [...]
og
> har prøvet flere forskellige typer......... Men den hakker stadig, er der

Du kunne måske beskrive det lidt bedre, det her hakken?
Er det ved kold varm motor?
Tomgang og-eller 3.000 RPM?
ved hård belastning eller lidt belastning?

--
Tom