Afhentes gratis Bacho varmer 3500
Fra : [2730] Per

Dato : 21-08-04 19:37

Hej,

Hvis der skulle være nogen der var interesseret i en "ældre" Bacho varmer
motor/kabine model 3500
Så kan denne afhentes gratis hos mig i Herlev senest imorgen kl.12.00
(ellers ryger den på genbrugspladsen)

Ved ikke om den duer, men den er komplet med udstødning, ur og relæ +
diverse slangestumper og ledninger.

Kan afhentes efter først til mølle princippet.

Mvh

Per Frandsen
Pilekrogen 15
2730 Herlev

tlf. 4030 8559

Fra : Flemming

Dato : 21-08-04 22:57

[2730] Per wrote:
> [...]
> (ellers ryger den på genbrugspladsen)
>
> Ved ikke om den duer, men den er komplet med udstødning, ur og relæ +

Er det noget du har noget info omkring for så kunne jeg da godt være (meget)
interesseret. (Kan ikke finde noget på Internettet)

--
Mvh. Flemming

Fra : Kim

Dato : 21-08-04 23:45

"[2730] Per" <p_f@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis der skulle være nogen der var interesseret i en "ældre" Bacho varmer
> motor/kabine model 3500
> Så kan denne afhentes gratis hos mig i Herlev senest imorgen kl.12.00
> (ellers ryger den på genbrugspladsen)

Har sendt dig en mail.

Mvh, Kim S.

Fra : [2730] Per

Dato : 22-08-04 07:50

Tilføjelse: Bacho's bilvarmer model 3500 er ca. 30 år gammel. Den var meget
brugt i Volvo'erne bl.a. Volvo 142/144/145, Amazon, 242/244/245

Jeg ved som sagt ikke om den duer, men ville nok ikke bruge den i en nyere
bil!
Mvh
Per

Fra : Henrik Mortensen

Dato : 22-08-04 16:58

Du har fået en mail.....

Kan du ikke smide et billede efter mig, så jeg kan se om den er magen til
mit eksisterende let defekte fyr?

mangler en reservedel til det fyr, og du har måske det rigtige.

Mvh
Henrik