BT bilsalg er til at stole på!!!!!!!
Fra : Stef

Dato : 21-08-04 13:05

:) laver bare lidt sjov i gaden.

jeg ville faktisk høre om jeg er lang ude hvis jeg siger at Danmark
Billigste er det samme som BT bilsalg?????

Jeg ser på bil i øjeblikket og kan se at i Bil Markedet er der 10.000 biler
til salg hos Danmark Biligste.

Stef

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 21-08-04 13:07

Stef telepaterede følgende til sin PC:
> jeg ville faktisk høre om jeg er lang ude hvis jeg siger at Danmark
> Billigste er det samme som BT bilsalg?????

Det er det samme.

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : hanzen

Dato : 21-08-04 13:41

"Stef" <stef@stefnet.dk> skrev i en meddelelse
> :) laver bare lidt sjov i gaden.
>
> jeg ville faktisk høre om jeg er lang ude hvis jeg siger at Danmark
> Billigste er det samme som BT bilsalg?????

Nej, men du er sent ude.
Det har været omtalt i hver eneste TV avis i den sidste uge.
--
hilzen
hanzen

Saab 900 - 185 Hk. med kunstigt åndedræt

Fra : Bo Kaspersen

Dato : 21-08-04 14:09

"hanzen" <hanzen@removemailme.dk> skrev i en meddelelse

> Nej, men du er sent ude.
> Det har været omtalt i hver eneste TV avis i den sidste uge.

Ja BT bilsalg har været omtalt, men det har vel ikke været nævnt at de er de
samme som Danmarks Billigste? - det har jeg i hvert fald ikke hørt før.

Fra : Martin Nielsen / Får~

Dato : 21-08-04 14:17

> Ja BT bilsalg har været omtalt, men det har vel ikke været nævnt at de er
de
> samme som Danmarks Billigste? - det har jeg i hvert fald ikke hørt før.

Næææ... men det er Benjamin Thorsen der står bag begge... så mon ikke det er
nogenlunde det samme du...

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 21-08-04 14:19

Hej!

Bo Kaspersen wrote:

> Ja BT bilsalg har været omtalt, men det har vel ikke været nævnt at de er de
> samme som Danmarks Billigste? - det har jeg i hvert fald ikke hørt før.

Hvor har du været henne den sidste måned? De har da været omtalt ifbm.
navneforandringen her i gruppen talrige gange... Og i nyhederne... Og...

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Bo Kaspersen

Dato : 21-08-04 17:11

> Hej!

> Hvor har du været henne den sidste måned? De har da været omtalt ifbm.
> navneforandringen her i gruppen talrige gange... Og i nyhederne... Og...

Ok, jeg må have sovet seriøst i timen Z

Fra : Henrik Bøgh

Dato : 21-08-04 16:36

En helt masse bits fra Bo Kaspersen til dk.fritid.bil gav følgende:

[...]

> Ja BT bilsalg har været omtalt, men det har vel ikke været nævnt at de er de
> samme som Danmarks Billigste? - det har jeg i hvert fald ikke hørt før.

mms://mms-vod.media.tele.dk/tv2vod/vod//10282.wmv

Det er ca. en måned gammelt.

--
Med Venlig Hilsen: Henrik Bøgh || http://lagengymnastik.dk/

"There's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth"
-- James Gandolfini as Tony Soprano in 'Sopranos'