TCM viser Vampyrernes nat....i nat
Fra : Maria de Francis

Dato : 21-08-04 09:00

Kan huske at der var lidt snak om Vampyrernes nat, så vil tipse
interesserede.
TCM viser den i nat kl 2.30 - 4.15 (jeg tager forbehold for fejl i
tv-oversigten

MVH
Maria

--
Who is the biggest fool? The fool? Or those who follow him?

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 21-08-04 12:22

On Sat, 21 Aug 2004 10:00:25 +0200, "Maria de Francis"
<maria_de_francis@SLETwhite-magic.dk> wrote:

>Kan huske at der var lidt snak om Vampyrernes nat, så vil tipse
>interesserede.
>TCM viser den i nat kl 2.30 - 4.15 (jeg tager forbehold for fejl i
>tv-oversigten

Der kommer mange gode film denne weekend:

I nat (Lørdag 21/8)

00.00 TV2 Blood Simple (Coen brødrene)
03.55 TV3 To Kill a Mockingbird

Søndag 22/8

20.50 DR2 Alt om min mor (Almodóvar)

Fra : Maria de Francis

Dato : 21-08-04 18:55

"Thomas Jespersen" <front243@removemepls.jubiimail.dk> skrev i en meddelelse
> Der kommer mange gode film denne weekend:

> [...]

Ja, der kommer da en hel del film i weekenden, jeg havde ikke set der kom
alt om min mor i morgen, så tak for tippet!

Mvh
Maria