6610i vs T630
Fra : Steen

Dato : 21-08-04 02:54

Hey

Overvejer at skifte min N3510i ud, og har kigget på henholdsvis Nokia 6610i
og SE T630.

Nogle erfaringer med disse telefoner...ris/ros og evt. sammenligninger?

Et andet spørgsmål - på mobilpriser.dk kan man følge priserne på mobiler,
men jeg har lagt mærke til, at man ofte kan få mobilerne en del billigere i
stormagasiner som Føtex, Kvickly, Bilka etc. - er man ikke opmærksom på det
hos mobilpriser.dk?

--
Steen
danmark = dk

Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 21-08-04 07:25

"Steen" <newz@pc.danmark> skrev i en meddelelse
> [...]
> men jeg har lagt mærke til, at man ofte kan få mobilerne en del billigere
> stormagasiner som Føtex, Kvickly, Bilka etc. - er man ikke opmærksom på

Jeg kender ikke lige T630, men derimod 6610, dog uden "i", men det er jo kun
kameraet til forskel.
6610 er faktisk en kanon telefon, god batteritid, Nokias ganske fine menuer,
og gennemgående god kvalitet på det hele.
Kameraerne kan du sammenligne her: www.sprites.dk

/Ole
Jeg solgte min, fordi jeg fik en Samsung P400 og et rimeligt bud på min
6610'er.

Fra : Steen

Dato : 21-08-04 08:40

"/Ole \(6000\)" <ole_ryoFJERN@DETTEstofanetHER.dk> wrote in

> Kameraerne kan du sammenligne her: www.sprites.dk

Tak for indlægget, jeg kan bare ikke se 6610i på sprites.dk

--
Steen
danmark = dk

Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 21-08-04 12:09

> Tak for indlægget, jeg kan bare ikke se 6610i på sprites.dk
>
> --
> Steen
> danmark = dk
> blacklist.248.dk

Du kan sammenligne kameraet med 6820, bortset fra, at 6610i kan zoome 4x,
men det får man nok ikke meget kvalitet ud af, vil jeg tro.

/Ole

Fra : Steen

Dato : 21-08-04 17:00

> Du kan sammenligne kameraet med 6820, bortset fra, at 6610i kan zoome 4x,

Tak for det. Ikke nogen større forskel på den, og Siemens MC60...som jeg
indtil nu har anset for at være noget juks.
Måske har jeg bedømt den uretfærdigt - eller osse er det MC60's skærm der
ikke yder kameraet retfærdighed...

--
Steen
danmark = dk

Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 21-08-04 19:07

> [...]
> indtil nu har anset for at være noget juks.
> Måske har jeg bedømt den uretfærdigt - eller osse er det MC60's skærm der

MC60's skærm er noget af det værste lort, der nogensinde er kommet på
markedet. Jeg havde selv én, jeg gav min datter, men skærmen på 6610 er ret
god, og den skulle (vistnok) være bedre på 630'eren.

/Ole

Fra : Steen

Dato : 21-08-04 20:36

> MC60's skærm er noget af det værste lort, der nogensinde er kommet på
> markedet.

Jeg har prøvet en MC60, og skærmen er rigtigt nok ultra dårlig...lidt synd
for kameraet, det vist er okay!

--
Steen
danmark = dk

Fra : Peter

Dato : 22-08-04 18:19

> [...]
> men jeg har lagt mærke til, at man ofte kan få mobilerne en del billigere
> stormagasiner som Føtex, Kvickly, Bilka etc. - er man ikke opmærksom på

Hvis mobilpriser kører efter samme princip som www.edbpriser.dk er
konceptet, at man skal tilmelde sig som forhandler og betale en pris for at
blive eksponeret. Mange af de priser, som supermarkedskæderne sælger til, er
incl. tilskud fra teleselskaberne, som du så er bundet til i 6 måneder.
www.edbpriser.dk har en rubik på mobiler uden abb., som måske er værd at
checke ud.

Peter

Fra : Steen