Dvdzone og Digitarian slår sig sammen
Fra : Zif

Dato : 20-08-04 21:42

Nå, har i hørt nyheden?

Rigtig godt synes jeg, så er man fri for at have et abb. hos
dem begge.

Bare ikke så godt når ens login er det samme på dvdzone og
Digitarian, og de siger at dvdzones login bliver overført til digitarian.

Zif

Fra : Peter Larsen

Dato : 21-08-04 00:52

"Zif" <peter.hedegaard@FJERNNemail.dk> wrote in message

> Bare ikke så godt når ens login er det samme på dvdzone og
> Digitarian, og de siger at dvdzones login bliver overført til digitarian.

Hvorfor ikke?

Fra : Zif

Dato : 21-08-04 07:12

Fordi der står at på dvdzone at ens login bliver overført i denne
weekend, og man så skal bruge sit dvdzone login på digitarian.

Og da mit login er det samme, kan den jo ikke finde ud af at skelne
mellem de to konti jeg har. Og den kan sikkert ikke finde ud af at
kombinere de to ønskelister, men mon ikke det går alligevel.

Zif

Fra : Zif

Dato : 22-08-04 10:18

Nogen der ved hvorfor alle ens film er i restordre hvis man
har haft dvdzone login. Nu hvor de har slået sig sammen.

Zif

Fra : Zeki

Dato : 22-08-04 10:21

> Rigtig godt synes jeg, så er man fri for at have et abb. hos
> dem begge.

Men rigtigt skidt, at man nu ikke længere kan se om de har en film hjemme
eller ej (som man kunne tidligere på Dvdzone)

Mvh Zeki

Fra : Zif

Dato : 23-08-04 08:06

Næh, det kan man godt nok ikke, men har du nogensinde
haft nogen fordel af det. Jeg har ikke...

Zif

Fra : Martin Møller

Dato : 23-08-04 16:02

Zeki wrote:

> Men rigtigt skidt, at man nu ikke længere kan se om de har en film
> hjemme eller ej (som man kunne tidligere på Dvdzone)
>
> Mvh Zeki

Nu er det jo meningen at der skal komme en helt ny hjemmeside hvor de bruger
funktioner fra begge de gamle sider. Digitarian.dk er jo kun midlertidig.
--
/Martin Møller

- Ved svar via email - fjern SPAMFILTER i emailadressen.

Fra : Martin Møller

Dato : 23-08-04 16:03

Zif wrote:
> [...]
>
> Bare ikke så godt når ens login er det samme på dvdzone og
> Digitarian, og de siger at dvdzones login bliver overført til

Hvis du går ind på digitarian.dk kan du se at du skal logge ind på en af
dine konti og lave passworded om. Så kommer det til at funke.

Fra : Zif

Dato : 23-08-04 17:35

Ja, jeg har opdaget det, det fungerer helt fint.

Nu håber jeg bare de vil lade mig opsige det ene abb.
og lægge de resterende dage til det andet abb. Det er
jo lidt unødvendigt at have to konti.

Zif