AvP ?
Fra : kfc

Dato : 20-08-04 20:00

Heysa

Har nu ledt lidt på nettede, men det er ikk lykkes mig at finden dette fede
billede

http://www.imdb.com/gallery/ss/0370263/Ss/0370263/OnesheetPtext.jpg?path=gallery&path_key=0370263

hvis nogen ser eller falder over det... pl lad mig os vide

Fra : ML-78

Dato : 20-08-04 20:16

kfc skrev:

> [...]
=gallery&path_key=0370263

> hvis nogen ser eller falder over det... pl lad mig os vide

Jeg fandt det i en post fra kfc på dk.kultur.film:

http://www.imdb.com/gallery/ss/0370263/Ss/0370263/OnesheetPtext.jpg?path
=gallery&path_key=0370263

ML-78

Fra : Thanks Fresh Prime S~

Dato : 20-08-04 21:12

"ML-78" <dsl79866@NOSPAMvip.cybercity.dk> wrote in message

> [...]
> =gallery&path_key=0370263

> Jeg fandt det i en post fra kfc på dk.kultur.film:

ROFL

Kasper

Fra : Ronny Roy Nielsen

Dato : 20-08-04 21:50

"ML-78" <dsl79866@NOSPAMvip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> =gallery&path_key=0370263

> Jeg fandt det i en post fra kfc på dk.kultur.film:

LOL

Dagens kommentar :)

Fra : David Rasmussen

Dato : 20-08-04 22:06

ML-78 wrote:

> Jeg fandt det i en post fra kfc på dk.kultur.film:
>
> http://www.imdb.com/gallery/ss/0370263/Ss/0370263/OnesheetPtext.jpg?path
> =gallery&path_key=0370263

LOL...

/David

Fra : kfc

Dato : 21-08-04 10:05

"ML-78" <dsl79866@NOSPAMvip.cybercity.dk> wrote in message

> Jeg fandt det i en post fra kfc på dk.kultur.film:
>
> http://www.imdb.com/gallery/ss/0370263/Ss/0370263/OnesheetPtext.jpg?path
> =gallery&path_key=0370263

Point taken

men dette kan " jeg " ikk lige hitte ud af downloade ??

skulle nok lige haft været med i første indslag.. men offer mig
gerne for lidt underholdning

kfc

Fra : spæf

Dato : 21-08-04 10:22

> men dette kan " jeg " ikk lige hitte ud af downloade ??

Højreklik på billedet, og vælg "save as/gem som"

spæf

"live long and prosper"

Fra : kfc

Dato : 21-08-04 10:42

"spæf" <teater-lydFJERNMIG@ofir.dk> wrote in message

> Højreklik på billedet, og vælg "save as/gem som"

Oki helt Noobs er jeg nu heller ikk

og det er prøvet.. men fåer bare en tom .Gif fil

kfc

Fra : Vinnie Boombatz

Dato : 21-08-04 10:49

"kfc" <NoSpam@NotWorking.com> wrote:

> Oki helt Noobs er jeg nu heller ikk
>
> og det er prøvet.. men fåer bare en tom .Gif fil

Prøv denne:

http://i.imdb.com/Photos/Ss/0370263/OnesheetPtext.jpg

Fra : kfc

Dato : 21-08-04 11:06

"Vinnie Boombatz" <spamspamspam@eggsandspam.spam> wrote in message
> Prøv denne:
>
> http://i.imdb.com/Photos/Ss/0370263/OnesheetPtext.jpg

Thx..

kfc

Fra : David Rasmussen

Dato : 21-08-04 13:08

kfc wrote:

> Point taken
>
> men dette kan " jeg " ikk lige hitte ud af downloade ??

Øh.. Højreklik og "Save image as" (Mozilla, IE kan noget tilsvarende).

/David

Fra : Vinnie Boombatz

Dato : 21-08-04 14:27

David Rasmussen <david.rasmussen@gmx.net> wrote:

> h.. H›jreklik og "Save image as" (Mozilla, IE kan noget tilsvarende).

Har du prøvet dit eget glimrende råd - hvis ikke, så synes jeg du er ret
til grin med dit "øh..." som om manden er idiot. Hverken IE eller Firefox
til Windows fanger den rigtige fil.

Fra : David Rasmussen

Dato : 21-08-04 14:45

Vinnie Boombatz wrote:

> Har du prøvet dit eget glimrende råd - hvis ikke, så synes jeg du er ret
> til grin med dit "øh..." som om manden er idiot. Hverken IE eller Firefox
> til Windows fanger den rigtige fil.

Jeg har ikke sagt at manden er idiot. Men jeg undrede mig (naturligvis)
fordi løsningen lå ligefor. Hvis den oplagte løsning ikke virker, så
ville det være naturligt at skrive det i det oprindelige indlæg. Sammen
med "Jeg har prøvet at downloade det billede jeg linker til, men det kan
man ikke". Det var jo også derfor der kom så mange sjove kommentarer :)

Generelt kan det i øvrigt være en god idé at vælge at se sidens
sourcekode. Man kan tit her se hvilke objekter der i virkeligheden
linkes til.

/David

Fra : PerX ...

Dato : 24-08-04 01:09

In article <412751be$0$163$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>,
david.rasmussen@gmx.net says...

> [...]
> med "Jeg har prøvet at downloade det billede jeg linker til, men det kan
> man ikke". Det var jo også derfor der kom så mange sjove kommentarer :)

Jeg ville netop mene at det var oplagt at den normale vej ikke virkede.
IMDB forsøger jo netop at forhindre folk i at kopiere de fleste
billeder.

>Generelt kan det i øvrigt være en god idé at vælge at se sidens
>sourcekode. Man kan tit her se hvilke objekter der i virkeligheden
>linkes til.

Borset fra de fleste ikke kender en skid til det.

Fra : David Rasmussen

Dato : 24-08-04 02:23

PerX ... wrote:

> Jeg ville netop mene at det var oplagt at den normale vej ikke virkede.
> IMDB forsøger jo netop at forhindre folk i at kopiere de fleste
> billeder.

Det var åbenbart ikke oplagt for flere af os.

> Borset fra de fleste ikke kender en skid til det.

Ikke desto mindre virker det.

/David

Fra : Kasper Aae

Dato : 27-08-04 00:12

On Fri, 20 Aug 2004 21:00:10 +0200, "kfc" <NoSpam@NotWorking.com>
wrote:

>http://www.imdb.com/gallery/ss/0370263/Ss/0370263/OnesheetPtext.jpg?path=gallery&path_key=0370263
>
>hvis nogen ser eller falder over det... pl lad mig os vide

Den findes i større format her:

http://wileywiggins.blogspot.com/avp.jpg

--
Kasper Aae