Bedste "Windows" mobil?
Fra : DS

Dato : 20-08-04 19:36

Hej alle

Jeg overvejer at købe en mobiltelefon med Windows Mobile styresystemet på
(Phone Edition). Det skal være en så lille og let mobil som muligt, men
selvfølgelig stadigvæk med de funktioner som Windows Mobile nu engang giver.

Har set at Orange er ude med deres SPV C500 - nogle erfaringer med denne?
Har TDC Mobil som udbyder, og har ingen planer om at skifte til Orange - og
så er det vel begrænset hvor attraktiv sådan en SPV C500 er.

Er der ellers nogle gode telefoner ude på markedet nu, eller hvis ikke,
kommer der snart nogle der er værd at holde øje med? Kom gerne med flere
mobiler og gerne også nogle links

Mvh
Daniel

Fra : Per

Dato : 23-08-04 07:39

Der kommer hp smartphones, men det er pocektpc med telefon.

Jeg tror du er ude efter noget som Mototrola mpx 200, den kommer snart i en
220 version med bluetooth og 1 megapixel kamera.

Mvh Per

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 24-08-04 13:11

"DS" <noemail@spamblock.com> wrote in message
> [...]
og
> så er det vel begrænset hvor attraktiv sådan en SPV C500 er.

TDC kommer også med C500 i en TDC version, dvs som en Qtec telefon, den
bliver naturligvis noget dyrere end den Orange brandede...

Men tror den er klart federe end motorola modellerne...imho