Qtek 2020
Fra : Nyheder

Dato : 20-08-04 18:28

Hej NG

Jeg har lige fået en qtek 2020 hurraaa

Nå.... jeg vil gerne høre om der er nogen der ved hvilke programmer man kan
købe til den samt om der er nogen gode sider på nettet hvor man kan finde
information om dette.

Hilsen

Sten

Fra : P.Christensen

Dato : 20-08-04 18:53

"Nyheder" <virker.ikke@svar.til.gruppen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
kan
> købe til den samt om der er nogen gode sider på nettet hvor man kan finde

Hej og tillykke

Er det ikke noget man finder ud af INDEN man gør sådan et køb eller er det
mig det er galt med?

Palle

Fra : Nyheder

Dato : 20-08-04 21:25

Hej Palle

Jo men nu er det ikke mig der har algt den men mit arbejde. Sååå jeg skal
bare lige se hvad man ellers kan få til dyret ,-)

Hilsen

Sten

Fra : P.Christensen

Dato : 21-08-04 11:43

> [...]
>
> Jo men nu er det ikke mig der har algt den men mit arbejde. Sååå jeg skal
> bare lige se hvad man ellers kan få til dyret ,-)

Det kalder jeg en arbejdsplads der ikke sparer på udgifterne til
medarbejderudstyr, sjældent set.

Palle

Fra : Nyheder

Dato : 21-08-04 13:08

> Det kalder jeg en arbejdsplads der ikke sparer på udgifterne til
> medarbejderudstyr, sjældent set.
>

> Palle

Det er fårdi de skal bruget til vore omsorgs system så... det er vist "bare"
en nødvendig udgift. Meeen jeg (it-afd) er ikke kede af at vi lige må teste
dem

Nå men jeg er jo intereseret i at høre om der er nog der kender nogle gode
sider om/med programmer eller om der er nogen der kender nogle programmer
til windows mobile.

Hilsen Sten

Fra : P.Christensen

Dato : 21-08-04 14:28

> [...]
> sider om/med programmer eller om der er nogen der kender nogle programmer

Prøv her http://people.freenet.de/FreeCabs/programs.htm
Palle