Hvor gammel er min Motorola CD930 ?
Fra : HMR

Dato : 20-08-04 16:49

Hej

Hvor gammel er min Motorola CD930 ??

Jeg spørger fordi at man kan få kr. 248,00 for den hos telekæden, hvis man
køber en anden mobil.
Men kravet er at den mobil man sender ind må være max. 4 år gammel, så min
CD930'eren er vist lige på kanten eller hvad ?

Mvh
Holger

Fra : Morten K. Nielsen

Dato : 20-08-04 17:34

På min faktura står der 1999-10-22, utroligt hvad man kan finde i sine
gemmer Men telefonen, den er solgt for længst...

Vhils Morten

Fra : DaneX

Dato : 20-08-04 18:17

> [...]
> Men kravet er at den mobil man sender ind må være max. 4 år gammel, så min
> CD930'eren er vist lige på kanten eller hvad ?

Jeg ved jo ikke hvornår din er købt, men jeg havde en CD920 tilbage i
slutningen af 1998 mener jeg det var. Eller også var det i starten af 1999.
Og CD920'eren var stort set ens med CD930 bortset fra at den havde en klap.
Og de kom på samme tid.
Så du skal nok regne med at den er ældre end 4 år. Men du kan da prøve at
høre forretningen om de tager den.

/DaneX