lopper
Fra : Kenneth Nørgård Niss~

Dato : 20-08-04 15:03

hejsa.

Jeg håber virkelig på jeres hjælp... jeg har 4 katte hvor de 3 af dem
er indendørs katte og den sidste får lov til at rende ud og ind som
den lyster. Men jeg kan simpelthen ikke komme af med de lopper de har
fået. Jeg har givet dem en kur med noget spay fra dyrlægen og givet
dem en ordenlig vask. Men de vil bare ikke dø.. og de har rimmelig
mange piller 5-10 lopper af dem hver næsten hver dag... jeg håber at i
kan hjælpe mig med en meget effektiv kur mod disse bastarder, da det
er ved at meget synd for dem...

Med venlig Hilsen

Kenneth

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 20-08-04 15:10

"Kenneth Nørgård Nissen" <nissen@sport.dk> wrote in message
> [...]
> mange piller 5-10 lopper af dem hver næsten hver dag... jeg håber at i
> kan hjælpe mig med en meget effektiv kur mod disse bastarder, da det

Køb Frontline hos dyrlæge, Matas eller apoteket, så slutter det bal !
Det er til at dryppe i nakken på katten og loppen dør når den bider. Den når
ikke at lægge nye æg.
Eneste der er, som der altid er med lopper. Æg kan ligge op til 2 år i
omgivelserne. Så du vil blive ved med at skulle behandle dine katte med
jævne mellemrum.

God aflopning
Hilsen Nina
www.tendertribes.dk