Kendskab t. Panasonic G51?
Fra : Kenneth H.

Dato : 20-08-04 14:29

Hejsa.

Nogen der kender Panasonic G51? Er på jagt efter ny mobilos men er
lidt i tvivl om hvilken én det skal være? Så at Telmore havde
Panasonic G51 på tilbud til 999,- og kunne forstå det var vist verdens
mindste GSM-Telefon så den var jeg måske lidt lun på! Syntes bare det
er lidt svært lige at finde ret meget teknisk data på netop denne
telefon og kender ingen der på noget tidspunkt har haft en Panasonic
telefon. Måske nogen her kender modellen og vil hjælpe mig lidt på vej
til at vælge telefon, er den værd at overveje?

Mvh. Kenneth.

Fra : bvm

Dato : 20-08-04 18:07

Kenneth H. (slet ZQRX9) wrote:
> [...]
> telefon. Måske nogen her kender modellen og vil hjælpe mig lidt på vej
> til at vælge telefon, er den værd at overveje?

Den er godt nok lille - men bemærk den udvendige antenne, det
diskvalificerer den imho

Fra : Kenneth H.

Dato : 20-08-04 23:29

Ja den var jeg heller ikke helt stolt ved, fatter ikke de har sat
en på! Det er jo længe overstået på moden de der udvendige
antenner og dem jeg har haft med indvendig antenne har jeg aldrig
haft signal-problemer med! Det bliver nok en Sony Ericsson T610.
Den ser meget fornuftig ud, det var også bare fordi den anden var
lidt billigere!