Smartphone?
Fra : Jesper Christiansen

Dato : 20-08-04 13:39

Hejsa!

Jeg har i det sidste års tid haft en Nokia6610 (det har jeg stadig). Den har
dog det irriterende problem med printet til tasterne, der går at nogle
taster pludselig stopper med at virke.. Har haft den til reperation et par
gange, og nu har jeg problemet igen - hvor min 5 tast ikke virker.. og jeg
er ved at blive idiot!

Så var det at jeg fik øjnene op for smartphones.. Det lyder som et lidt fedt
legetøj - men ville gerne lige høre lidtmere!

Jeg har kigget på Nokia6600 som er OK i pris, ihvertfald til hvad jeg har
råd til lige pt.. Men er denne noget værd? Om ikke andet så bare til at
starte med at lege med? og så måske sælge videre?

Er der nogen fordel ved en smartphone? og er der noget en smartphone kan,
som i ikke ville kunne undvære..

Jeg tror umiddelbart at det var alt for nu!

På forhånd tak!
Jesper Christiansen

begin 666 icon_smile.gif
M1TE&.#EA#P`/`+,.`/_J`$5%10```/_.`/_)`/^T`/Z=`/_^D__]$_______
MQS,S,___Z__E`````````"'Y! $```X`+ `````/``\```1;T$D9:IW85:;.
M&1<6< @"G(,13$$G""?PIJMVF'$.:@H.GS^"*G #QH*%RB''!!"2`=.B"5@\
G*P/9:[L5K@)906(\%A!VFL&@P3736&J"7/X6!0KXPC##LM0F$0`[
`
end

Fra : Steen

Dato : 21-08-04 02:45

"Jesper Christiansen" <raze@ostenfeld.dk> wrote in

> Er der nogen fordel ved en smartphone?

Hvad er en smartphone egentligt for noget?

--
Steen
danmark = dk

Fra : Ukendt

Dato : 21-08-04 07:33

> Hvad er en smartphone egentligt for noget?

En telefon der kører et styresystem, hvor man har mulighed for at installere
diverse programmer på.

Personligt bruger jeg en Qtek 7070 for tiden - den er også kendt som SPV
E100. Jeg er fuldt ud tilfreds med min - den har Outlook og Internet
Explorer som standard, og kører Windows. Samtidigt har den generelt mange
gode funktioner - men også et stort minus angående SMS. Den har ikke dansk
ordbog - og for nogle vil det måske også være et minus, at den har engelsk
software, men det rører nu ikke mig.

Næste gang jeg skal skifte tror jeg det bliver en SPV E200 eller en Qtek
2020.

--
Mvh.
Jeppe Vestergaard, Aalborg

Fra : Steen

Dato : 21-08-04 08:06

"Jeppe Vestergaard" <Jeppe hos dailyrush.dk> wrote in

> En telefon der kører et styresystem, hvor man har mulighed for at
> installere diverse programmer på.

Tak for svaret.

--
Steen
danmark = dk

Fra : Peter

Dato : 22-08-04 18:14

"Jesper Christiansen" <raze@ostenfeld.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> starte med at lege med? og så måske sælge videre?
>
> Er der nogen fordel ved en smartphone? og er der noget en smartphone kan,

Jeg havde også engagn en N6610, men har ikke oplevet de problemer som du har
haft. Jeg skiftede til en N6600, som er en rigtig god telefon, men har for
nyligt skiftet til N7610 på grund af kameraet, der er på 1 MB pixels. Jeg
har selvfølgelig digitalt kamera, men kommer ofte ud for den sitautíon hvor
jeg har behov for at tage et billede, og hvor tit har du dit digitale eller
analoge kamera med ? Her slår 7610'eren 6600'eren med flere længder! Ellers
er de meget ens for så vidt angår softwaren, begge serie 60 telefoner - men
meget forskellige i hardwaren. Det er et spørgsmål som smag og behag. JEg
har installeret flere nyttige programmer på både 6600 og 7610, foruden de
indbyggede muligheder for at surfe på nettet og læse mails.

Peter