Tyske webshops med bilting...(webasto bilv~
Fra : Flemming

Dato : 20-08-04 13:06

Hejsa

Er der nogle der ligger inde med nogle gode tyske autotilbehørs web-shops
som de evt. har handlet med ?
Jeg syntes når jeg søger efter webasto kan jeg stort set kun finde e-bay
links...

--
Mvh. Flemming

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 20-08-04 13:14

Flemming telepaterede følgende til sin PC:

www.padel.dk

Sælger ved afhentning med tysk moms...

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Flemming

Dato : 20-08-04 14:06

Morten Fruergaard wrote:
> Flemming telepaterede følgende til sin PC:
>
> www.padel.dk

Hmm, det er ikke billigt nok..

--
Mvh. Flemming

Fra : Ukendt

Dato : 20-08-04 15:28

"Flemming" <spamme@trashcan.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> som de evt. har handlet med ?
> Jeg syntes når jeg søger efter webasto kan jeg stort set kun finde e-bay

ebay er nu også den billigste.
Ellers har mange forretninger webasto som NYT, f.eks BOSCH servicecenter

--
Tom