Burn motherfucker burn
Fra : Stefan Garvig

Dato : 20-08-04 01:14

Nuvel, indholdet i emnet er måske lidt slemt, men kan nogen her NG henvise
mig til en site, hvor jeg kan downloade musikken til nummeret?

Og ja! - jeg har prøvet google.**!

Venligst

Stefan

--
**********
Svar direkte ved at fjerne dyret i e-mail-adressen:

Fra : Weissert

Dato : 20-08-04 07:08

Vil vædde med at Fona har den

Fra : Kim Petersen

Dato : 20-08-04 08:53

> Vil vædde med at Fona har den

Eftersom den er ældre end et år er det tvivlsomt

Fra : spæf

Dato : 20-08-04 13:48

Måske du skulle starte med at søge på den rigtige titel

Nummeret hedder Bombtrack, og er at finde på Rage Against the Machines
første plade, som hedder; Rage Against the Machine.

På tilbud hos www.cdon.com for 69.- dkr. Søg på Rage Against the Machine.

Iøvrigt er den korrekte tekst:

Burn, burn, yes ya gonna burn
Burn, burn, yes ya gonna burn
Burn, burn, yes ya gonna burn
Burn, burn, yes ya gonna burn
Yes ya gonna burn, burn, yes ya gonna burn
Burn, burn, yes ya gonna burn
Burn, burn, yes ya gonna burn
Burn, burn, yes ya gonna burn

spæf

"live long and prosper"

Fra : Christian

Dato : 20-08-04 13:53

Jeg tror nu mere han hentyder til Bloodhound Gangs "Fire, water, burn"

Fra : Thomas Lund Hansen

Dato : 21-08-04 07:55

The weakest link "Christian" <christianmuus2@hotmail.com>, dared to
write this anyway:

>Jeg tror nu mere han hentyder til Bloodhound Gangs "Fire, water, burn"

Overhovedet ikke det er da Coal Chamber med "Sway"

http://www.roadrunnerrecords.com/artists/CoalChamber/music.asp

Fra : Stefan Garvig

Dato : 21-08-04 11:03

> Overhovedet ikke det er da Coal Chamber med "Sway"
>
> http://www.roadrunnerrecords.com/artists/CoalChamber/music.asp

Nemlig! Men dit link henviser til RealAudio Stream, som desværre ikke har
noget reelt indhold: Jeg kan kun gemme en fil på ca. 1 kb - og det er der jo
ikke meget musik i. Linket kan helle ikke bringes til at streame musikken.

Diverse søgninger på sway har ikke givet resultat, desværre. Så en hjælpende
hånd vil være meget fint.

Glæder mig til at høre fra jer.

Venligst

Stefan Garvig

Fra : Torben Greve Otzen

Dato : 21-08-04 11:21

Stefan Garvig skrev i en meddelelse...

> [...]
> at streame musikken.
>
> Diverse søgninger på sway har ikke givet resultat, desværre. Så en

Den virker fint ved mig....lidt sjovt da jeg også lige har hørt den på
P3.
--
Hilsen Torben Greve Otzen

Træt af Outlook Express' måde at citere på?
Hent OE-QuoteFix...