Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Digitalt Kamera 2000-2500kr?
Fra : Stig Nørgaard Jepsen

Dato : 09-05-01 14:07

Jeg er kommet på den opgave at skulle finde et udemærket digitalt kamera til
brug i en forening.
Billederne skal bruges til at lægges på en hjemmeside, så det behøver ikke
at være et MegaPixels kamera.
Ved godt man ikke kan få alt til den pris men Zoom, usb+seriel ville være
rart

Der er vel følgende forslag i denne prisgruppe:
Agfa ePhoto 780
Epson PhotoPC 650
HP PhotoSmart C30
HP PhotoSmart C215
Kodak DC3200
Olympus Camedia C-860L Retail
(Fuji FinePix 1400 men er vidst uden for prisgruppen - kunne ikke finde en
forhandler i DK)

- Er det bedste bud måske Olympus'en???

Jeg har fået bevilget cirka 2500kr, men der skal også være penge til
genopladeligebatteri og det der skal til for at oplade dem. Så prisen for
kameraet skal vel ikke være meget højere end 2000kr.

Jeg ved godt at der findes mange gode anmeldelser på www.steves-digicams.com
, men jeg synes ikke lige det er til at finde en samling af de forskellige
kameraer.

På forhånd mange tak forhjælpen.

Fra : Claus Nielsen

Dato : 09-05-01 16:09

>- Er det bedste bud måske Olympus'en???

Du kan se et testbillede taget med Olympus´en her :

http://www.digitalkamera.de/Info/Testbilder/default-en.asp

Fra : sune vuorela

Dato : 09-05-01 21:31

> [...]
>Olympus Camedia C-860L Retail
>(Fuji FinePix 1400 men er vidst uden for prisgruppen - kunne ikke finde en

Mit bedste bud er olympusen - var lige ved at købe den - men fandt så
hp's c500 billigt på demoshop.dk og valgte den i stedet. Hold øje med
demoshop.dk - der finder man kameraer hvor de har smidt ram-kortet
væk. Her kan man så købe et nyt og lidt større og stadig have sparet
penge. www.edbpriser.dk

Hvis man ellers har mod på at handle på nettet

--
sune

Fra : Morten Lynnerup

Dato : 11-05-01 20:01

Hej

Jeg kan varmt anbefale kodak dc215 zoom til knap 2500kr, eneste ulempe:
ingen usb.

Morten