Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Købes: Brugt Hasselblad kamera - gerne æld~
Fra : Arne B.

Dato : 09-05-01 11:29

Hvem kan hjælpe med hvor jeg kan købe et brugt og billigt Hasselblad
kamera - gerne med garanti???

Mvh Annette Merrild amerrild@bigfoot.com

--
Best regards Arne Bertelsen
Please also reply in the cc line to:

arne-b@bigfoot.com

Thank you.

Fra : Søren Blom

Dato : 09-05-01 11:42

Hvad mener du lige med billigt?

Hasselblad er ikke billigt selv om det er brugt og skal du købe noget der er
garanti på, så skal du igennem en butik og så er det slet ikke billigt
selvom det er brugt, men kik hos FOTO/C på
http://193.89.187.41/default.asp?id=36 eller hos
http://www.photografica.com/ som vist er de bedste omkring det bruge udstyr
i Hasselblad klassen.
Men du har jo altid den Blå Avis at kikke i.
--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Stig H. Jacobsen

Dato : 09-05-01 14:06

On Wed, 9 May 2001 12:29:22 +0200, Arne B. wrote:

> Hvem kan hjælpe med hvor jeg kan købe et brugt og billigt Hasselblad
> kamera - gerne med garanti???

De krav er en anelse modstridende, men mange sælger fotoudstyr
via ebay.com. Så vidt jeg husker har Hasselblad sin egen
kategori.

Mht. garantien, så kan du også købe brugt i net-butikkerne - men
læs rec.photo.* først for at få en idé om hvem der er fuskere og
hvem der er værd at lægge penge hos.

Hvis du finder noget interessant udenfor EU, så check told/moms
inden du køber.

--
Stig