Man kan sgutte ha' noget i fred!
Fra : Roberto Saldo

Dato : 19-08-04 16:41

10 minutter er man inde og handle og da man kommer ud er bilen
skamferet af en billig (det meste af den hang fast i min bagkofanger)
gul potte (giver sig selv af flakket).

Er der nogen undskyldende seddel med forsikringsoplysninger? Næh -

Folk er sgu nogen syge sataner!

For søren hvor ville jeg gerne ha taget ham/hende i det ...

Mvh
Roberto (dybt skuffet)

Fra : Olesen

Dato : 19-08-04 16:46

"Roberto Saldo" <rs@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> For søren hvor ville jeg gerne ha taget ham/hende i det ...

Hvad ville der være sket med vedkommende ?

Fra : Alias

Dato : 19-08-04 16:58

> "Roberto Saldo" <rs@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad ville der være sket med vedkommende ?

Jeg gætter på vedkommende havde fået en henvendelse fra ordensmagten når
personen vælger at stikke af.
Det kunne jo også være personen havde stoppet hvis Roberto havde stået og
råbt op.
--
Brian Sørup
Reporting from Metalskolen i Jørlunde

Fra : Brian Fisker [8900]

Dato : 19-08-04 17:05

"Alias" <xxx@xxx.xx> skrev i en meddelelse

> [...]
> personen vælger at stikke af.
> Det kunne jo også være personen havde stoppet hvis Roberto havde stået og

Jeg tror, du misforstår Olesens forsøg på at "trolle"...

\Mandal

Fra : Roberto Saldo

Dato : 20-08-04 06:45

Brian Fisker [8900] wrote:
> "Alias" <xxx@xxx.xx> skrev i en meddelelse

> Jeg tror, du misforstår Olesens forsøg på at "trolle"...

Jeg er for skuffet til at true folk med bank.
Det irriterer mig med sådan en kællingeskade.
Hvad gør folk? føler sig frem??
Farven var sennepsgul metallic i en billig udgave, hans klarlak sad i
flager på min kofanger.
Min egen lak er bare skrammet = 4000kr's lakering værd.
Citroen Berlingo har jeg set i den farve.
Kællingebil - hrmf!

Mvh
Roberto (øv)

Fra : Roberto Saldo

Dato : 20-08-04 06:42

Olesen wrote:
> "Roberto Saldo" <rs@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad ville der være sket med vedkommende ?

Hans forsikring kom til at bløde + at jeg ville grine af hans smadrede
potte.

Mvh
Roberto

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 19-08-04 17:35

"Roberto Saldo" <rs@yahoo.dk> wrote in message

> For søren hvor ville jeg gerne ha taget ham/hende i det ...

Sådan nogle hit and run skulle have et lag bank.Hvis man har lavet lort i
det må man også være voksen nok til at betale.

Min mors Daewoo var også offer for en hit and run i onsdags da hun var nede
i byen. Da hun kom ud til bilen kom der en springende ud fra den lokale Taxa
varmestue. Der var heldigvis 2 der havde set det og skrevet reg nr osv ned.
Hende kvinden der havde påkørt den mente ikke der var sket noget - men ahem
hele forskærmen et rykket skæv og kofangeren mangler maling i hele den ene
side. Måske hun mangler briller?!?! :)

--
/Dennis
Pug 106GTI

Fra : Kim Kristensen

Dato : 19-08-04 17:44

> [...]
>
> Folk er sgu nogen syge sataner!
>
> For søren hvor ville jeg gerne ha taget ham/hende i det ...

Sikke noget bæ, men du har forhåbentlig friskade på sådan noget selv om det
er irriterende at folk ikke kan stå ved deres fejl.

Fredag den 13 havde jeg lige indbrud i bilen, 5-10 minutter på Herlev
posthus var nok. Ruden i venstre bagdør smadret og en skramme på døren som
efter et koben, utroligt i det mylder der er der lidt før kl. 17.00 en
fredag.

Med venlig hilsen Kim

Fra : Roberto Saldo

Dato : 20-08-04 06:49

Kim Kristensen wrote:
> "Roberto Saldo" <rs@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Sikke noget bæ, men du har forhåbentlig friskade på sådan noget selv om det

Ja right!
Friskade - måske når jeg bliver 55.
Det koster for meget.

> er irriterende at folk ikke kan stå ved deres fejl.

Nemlig. Det er ikke lykkedes mig endnu at parkeringsskramme andres
biler endnu. Måske burde jeg bytte Yodaen til en 80'er-volvo og så
bare tæske løs på den andres lakerede plastic.

> [...]
> posthus var nok. Ruden i venstre bagdør smadret og en skramme på døren som
> efter et koben, utroligt i det mylder der er der lidt før kl. 17.00 en

Æv noget skidt.
For 10kilo skader på bilen for at stjæle noget brugt skrammel.
Der er nogen syge folk derude.

Mvh
Roberto

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 19-08-04 17:52

Roberto Saldo wrote:
> [...]
> gul potte (giver sig selv af flakket).
>
> Er der nogen undskyldende seddel med forsikringsoplysninger? Næh -

Du er sikker på at du ikke bare er kommet til at parkere skævt ved siden af
Carsten H, så du lige har fået en tur med "saksen" ?

Ej spøg til side, det er sq altid surt sådan noget, og det bliver ikke bedre
af at der findes folk der ikke vedstår deres egne handlinger

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Roberto Saldo

Dato : 20-08-04 06:54

Per Beer Hansen wrote:

> Du er sikker på at du ikke bare er kommet til at parkere skævt ved siden af
> Carsten H, så du lige har fået en tur med "saksen" ?

Heh - lige netop igår parkerede jeg i midterste af 3 ledige båse.
Da jeg kommer ud holder jeg stadig alene, men med pisgul maling
hængende i flager på højre hjørne af bagkofangeren.

> Ej spøg til side, det er sq altid surt sådan noget, og det bliver ikke bedre
> af at der findes folk der ikke vedstår deres egne handlinger

Og der er ingen vidner, på trods af at det er en traffikeret
parkeringsplads.

Min kvinde er sjovt nok mere vred end jeg.
Eder og forbandelser.

Jeg håber vedkommende får fladlus og hans/hendes næse falder af.

Mvh
Roberto

Fra : Per Thomsen

Dato : 20-08-04 07:28

> Jeg håber vedkommende får fladlus og hans/hendes næse falder af.

Øh, hvorfor er det næsen og ikke armene der skal falde af?
Men jeg forstår din harme.

Per

Fra : Roberto Saldo

Dato : 21-08-04 08:19

Per Thomsen wrote:

> Øh, hvorfor er det næsen og ikke armene der skal falde af?
> Men jeg forstår din harme.

Det med næsen får dem til at se dumme ud.
Det holder jo ikke op med at klø bare fordi han kan nå vel?
Så skulle vi måske sige: masser af bussemænd og ingen fingre!

Mvh
Roberto

Fra : Per Thomsen

Dato : 23-08-04 08:10

> Det med næsen får dem til at se dumme ud.

*LOL*

> Det holder jo ikke op med at klø bare fordi han kan nå vel?

Nej, men så kan han ikke klø igen.

Per

Fra : John Sahl

Dato : 20-08-04 07:35

Roberto Saldo wrote:
> Heh - lige netop igår parkerede jeg i midterste af 3 ledige båse.
> Da jeg kommer ud holder jeg stadig alene, men med pisgul maling
> hængende i flager på højre hjørne af bagkofangeren.

Er jeg tvunget til at parkere i mellem andre biler noterer jeg
næsten altid nummerpladerne på bilerne ved siden af i min
mobiltelefon. Det hjælper dog ikke i dit tilfælde...

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 20-08-04 07:43

"John Sahl" <spamtrap7@mandezonen.dk> wrote in message

> Er jeg tvunget til at parkere i mellem andre biler noterer jeg
> næsten altid nummerpladerne på bilerne ved siden af i min
> mobiltelefon. Det hjælper dog ikke i dit tilfælde...

Går den nu også hvis der skete e skade?
I Princippet kunne den bil der holdte på den ene side være kørt , en anden
bil ankommet og hentet Sex&Hor i føtex - knaldet døren op i din bil og være
kørt igen.

Den nummerplade du har skrevet ned behøver jo ikke nødvendigvis den skyldige
:)

--
/Dennis
Pug 106GTI

Fra : John Sahl

Dato : 20-08-04 08:12

Dennis Pedersen wrote:
> Den nummerplade du har skrevet ned behøver jo ikke nødvendigvis den
> skyldige :)

Nej, men mange gang kan man matche farven og hellere have
et lille spor end slet intet at gå efter.

Fra : Jakob Jeppesen

Dato : 20-08-04 11:34

John Sahl fik på mystisk vis skriblet følgende:

Måske en anelse overkill imho.

/Jakob

Fra : Henrik Bøgh

Dato : 20-08-04 19:10

En helt masse bits fra Jakob Jeppesen til dk.fritid.bil gav følgende:

[...]

> Måske en anelse overkill imho.

Jeg kender en der lige (på udvalgte parkeringspladser i Aalborg) lige knipser
de to biler ved siden af, når han forlader sin øjesten :)

--
Med Venlig Hilsen: Henrik Bøgh || http://lagengymnastik.dk/

"I wouldn't give a bucket of piss for your future"
-- Emilio Estevez as Billy the Kid in 'Young Guns II'

Fra : phk

Dato : 24-08-04 10:11

> Roberto Saldo wrote:

> Er jeg tvunget til at parkere i mellem andre biler noterer jeg
> næsten altid nummerpladerne på bilerne ved siden af i min
> mobiltelefon. Det hjælper dog ikke i dit tilfælde...

Hvis jeg synes der er risiko tager jeg lige et billede med telefonen -
dejligt nemt og også nemt at slette når man kommer tilbage og har checket
for skader.

--
Per, Esbjerg

Fra : Carsten Petersen

Dato : 20-08-04 08:34

"Roberto Saldo" <rs@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg håber vedkommende får fladlus og hans/hendes næse falder af.

Må nogen komme kløpulver i deres toiletpapir, og deres arme være for korte
til at nå!!!

Carsten

Endnu en udgydelse fra CP's PC!

Fra : Mikael L

Dato : 20-08-04 18:24

"Carsten Petersen" <carsten@newmail.dk> skrev i en meddelelse

> Må nogen komme kløpulver i deres toiletpapir, og deres arme være for korte
> til at nå!!!

Tja.. så kan de jo ikke tørre sig i røven alligevel, men så skal det jo nok
komme til at klø på et tidspunkt

Mikael

Fra : Kristian

Dato : 20-08-04 22:22

Tjaeee.....
Vi har nu med to biler prøvet noget derhenad ved Næstved Storcenter.

Første gang: Stillede vores lille Fiat 500 på en del af parkeringspladsen
hvor der ikke holdt nogle andre biler.........35 min. senere havde vi
handlet...kom ud til bilen........der holdt den med smadret front. Det var
helt tydeligt, at det var en trækkrog der var bakket ind i vores bil. Front
+ køler ødelagt....og naturlig ingen seddel fra personen der havde påkørt
vores bil......ØV......Mange penge.....vi betalte selv

Anden gang: Parkerede denne gang med fronten indad med vores nye
Saxo....handlede i Bilka ca. 25 min....kom ud....og fandt vores bil med
smadret bagende....bagklappen kunne ikke åbnes....hele midten var trykket
ind.......ringede til politiet, men de kunne naturligvis ikke hjælpe
os.....de kunne dog fortælle, at det var den tiende bil der var blevet
påkørt inden for en uge !!!!!!!!!!
Det er vel overflødigt at fortælle, at der naturligvis ikke var blevet lagt
en seddel fra idioten....ØV......endnu flere penge.....vi betalte
selv...igen

Så.......hvad fanden gør man for at undgå dette?

MVH

Kristian

Fra : Ukendt

Dato : 20-08-04 22:33

"Kristian" <kristianrasmussenSLET@DETTEprivat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> selv...igen
>
> Så.......hvad fanden gør man for at undgå dette?

Tja da du vel næppe gider at handle andre steder eller cykle vil jeg foreslå
du monterer en Pager til din bil. Det er en alarm/startspærre med feedback
til fjernbetjeningen. Den virker på op til 1 Km afstand og så kan man skynde
sig ud af butikken hvis fjernbetjeningen pludselig giver lyd fra sig.
Den virker forbløffende godt.

Jeg skulle engang vaske min bil mens den var låst og alarmen gik med det
samme da jeg ramte frontruden lidt hårdt med vaskebørsten.
Jeg gav vist ca. 1000,- for den fra USA.

--
Tom

Fra : Roberto Saldo

Dato : 21-08-04 08:16

Tom wrote:

> [...]
> samme da jeg ramte frontruden lidt hårdt med vaskebørsten.
> Jeg gav vist ca. 1000,- for den fra USA.

Kan man så vælge om den skal være med sirene eller stealth?
Jg er ikke sikker på jeg gider at bilen står klokken 3 om natten og
hyler fordi det begynder at regne på den.

Mvh
Roberto

Fra : Ukendt

Dato : 21-08-04 08:58

> Kan man så vælge om den skal være med sirene eller stealth?
> Jg er ikke sikker på jeg gider at bilen står klokken 3 om natten og
> hyler fordi det begynder at regne på den.

Ja du kan programmere et hav af forskellige ting med hensyn til lyde eller
lydløs alarm.
Følsomheden på alarmen kan også stilles. Min kan være så følsom at den kan
gå igang bare der kører en anden bil forbi.

--
Tom

Fra : Peter Herløv

Dato : 28-08-04 23:46

[...]

Forlader Næstved-egnen måske..?

>Var selv udsat for en episode på Bonbonland's parkeringsplads denne
sommer...for første gang nogen sinde iøvrigt...måske er bilisterne dernede
dårligere eller bare mere ligeglade end andre steder..?

Just joking..