projekter?? + Sci-Fi serien V
Fra : Mr. K

Dato : 19-08-04 12:05

Hvadså Gutter på DKF

Der må være nogle af jer der ved om der findes en dk.gruppe , hvor man kan
spørge til råds film-projekterudstør, så man rigtig kan nyde sine fede film.

PS. er der nogle der ved om Sci-fi serie : V .....kommer på DVD (R2)

Mvh.

Kent

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 19-08-04 12:53

"Mr. K" <coolviking@icqmail.com> wrote in message

> Hvadså Gutter på DKF
>
> Der må være nogle af jer der ved om der findes en dk.gruppe , hvor man kan
> spørge til råds film-projekterudstør, så man rigtig kan nyde sine fede film.

Ja i dk.teknik.tv+video ved de en masse om den slags

Med venlig hilsen
Lars Hoffmann, der netop har bestilt en projektør i går!

Fra : David Rasmussen

Dato : 19-08-04 13:28

Hvad med scifi-serien -V-?

Heheh...

/David

Fra : ASKF

Dato : 19-08-04 13:47

David Rasmussen ytrede sig i
<41249cb7$0$177$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk> med dette:

>Hvad med scifi-serien -V-?

Du kunne jo prøve at spørge i <news:dk.kultur.sciencefiction>, hvis du
ikke får svar her.
Allan Stig Kiilerich Frederiksen

Fra : Tina Susanne Johanss~

Dato : 19-08-04 15:09

David Rasmussen skrev i en meddelelse...
> Hvad med scifi-serien -V-?

Her:
http://www.dvdoo.com/dvdoo/film.asp?Command=9193
og her:
http://www.dvdoo.com/dvdoo/film.asp?Command=10245

Andre forhandlere har den også - nogle ret billigt, så det er bare igang med
at søge.

Den tredie serie mangler men skulle være på vej, så vidt jeg ved i hvert
fald.

Mvh Tina
--
www.1001kat.dk
www.gizzemissen.dk

Fra : -V-

Dato : 19-08-04 16:21

David Rasmussen wrote:
> Hvad med scifi-serien -V-?
>
> Heheh...

Woah!

Den havde jeg aldrig tænkt på!
Er der måske nogle af jer andre, som har en hel serie opkaldt efter jer?

OK, der er en film af Lars v Trier, som er opkaldt efter dk.politik......

-V-

Fra : David Rasmussen

Dato : 19-08-04 16:42

-V- wrote:

> Woah!
>
> Den havde jeg aldrig tænkt på!
> Er der måske nogle af jer andre, som har en hel serie opkaldt efter jer?

Du var den eneste der fangede den... Men okay, man sku' nok ha' været
der (i min hjerne) eller noget.

/David

Fra : Mr. K

Dato : 19-08-04 17:00

Næææ men jeg har en hel by i Englang + et cigaretmærke opkaldt efter mig
*GG* =)

Mvh.
Kent

Fra : Stefan Holm

Dato : 19-08-04 17:52

"-V-" <Diplomaten@snotmail.com> writes:

> Er der måske nogle af jer andre, som har en hel serie opkaldt efter
> jer?

Jeg har et grundstof. Det må osse tælle lidt.

--
Stefan Holm
"I'm not the one paying $10 a month to get shot

Fra : Heidi

Dato : 22-08-04 13:42

-V- wrote:

> Den havde jeg aldrig tænkt på!
> Er der måske nogle af jer andre, som har en hel serie opkaldt efter
> jer?

Gælder et ferieområde i Schweiz?
http://www.heidiland.com/en/welcome.cfm
--
Mvh. Heidi
Svar i gruppen og IKKE pr. mail!!!

Fra : -V-

Dato : 22-08-04 18:08

Heidi wrote:

> Gælder et ferieområde i Schweiz?
> http://www.heidiland.com/en/welcome.cfm

Auch!
Ordene 'ferie' og 'Schweiz' i samme sætnig har en helt særlig klang i mit
vokabularium.

-V-

Fra : Heidi

Dato : 22-08-04 20:07

-V- wrote:

> Auch!
> Ordene 'ferie' og 'Schweiz' i samme sætnig har en helt særlig klang i
> mit vokabularium.

Tør jeg spørge hvorfor?
(Og ja, det gjorde jeg jo så åbenbart

Fra : -V-

Dato : 22-08-04 22:14

Heidi wrote:

> Tør jeg spørge hvorfor?
> (Og ja, det gjorde jeg jo så åbenbart

Jeg elsker Schweiz, men Schweiz elsker ikke mig lige for tiden.

Lang historie, som starter med en ferie i alpelandet og slutter med en
forsikringssag, som truer med at ruinere mig.

-V-

Fra : J

Dato : 19-08-04 15:48

"Mr. K" <coolviking@icqmail.com> skrev i en meddelelse
> Hvadså Gutter på DKF
>
> Der må være nogle af jer der ved om der findes en dk.gruppe , hvor man kan
> spørge til råds film-projekterudstør, så man rigtig kan nyde sine fede
film.

Hvis du mener projektorudstyr, så anbefaler jeg www.danskhjemmebioforum.dk
Det er godt nok ikke en NG som sådan, men der er mange kompetente og venlige
folk, som også gerne hjælper en nybegynder (hvis altså det er det du er).

Jonas