CARK91 contra CARK126
Fra : kiil

Dato : 19-08-04 10:02

Hej

Jeg har en håndfri installation CARK 91 i en bil jeg lige har købt. Men jeg
har ikke mobiltelefonen, der passer dertil.

Jeg overvejer at anskaffe en ny mobiltelefon, som kræver CARK 126
installationssættet til bilen.

Er det muligt kun at udskifte de dele, hvor mobiltelefonen bliver fysisk
placeret (holderen) eller er man nødt til at udskifte hele
bilmonteringssættet?

Alternativt har jeg en Nokia 3510. ville det være lettere at installere den
i bilen?

mvh
Frank Nielsen

kiil.nielsen @ mail.dk

Fra : Peter \(c;

Dato : 19-08-04 09:10

"kiil" <frank@se-packing.dk> wrote in message
> [...]
> bilmonteringssættet?
>
> Alternativt har jeg en Nokia 3510. ville det være lettere at installere

Så vidt jeg ved, så skal du skifte det meste til CARK-126. Dog kan du
benytte antenne og mikrofon fra det tidligere sæt.

M.h.t. 3510, så kan jeg kun anbefale at du skifter til en telefon der passer
i Cark-126, da det er stor forskel på lydkvaliteten.

(c; Peter

Fra : Christer Holte

Dato : 19-08-04 09:18

Eller hvad med at anskaffe en 6210 eller 6310 til cark-91 sættet ? Det er jo
et legendarisk håndfri sæt og telefoner ! du kunne jo køre noget dobbelt
kort system...

--
Huske at fjerne "FJERN" i min mailadresse

Fra : Brian S Jensen

Dato : 19-08-04 09:18

"kiil" <frank@se-packing.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Er det muligt kun at udskifte de dele, hvor mobiltelefonen bliver fysisk
> placeret (holderen) eller er man nødt til at udskifte hele

Hej Frank

Når du i forvejen har Cark91 installeret, så er det en forholdsvis nem sag
at
skifte til Cark126

Styreboksen - skal skiftes, men ledningsføringen er den samme, så klip
stikket
af og lod det på som følger med i ledningsnettet til Cark126

Mikrofonen - lader du sidder - stikket passer

Højttalere - lader du sidder - stikket passer. Dog er den fra 126-sættet
mindre,
så hvis du har pladsproblemer, så skift den - lydkvaliteten er den samme

Holderen - skal skiftes, og der skal trækkes nyt kabel fra holder til
styreboks

Antennestik - er det samme

God fornøjelse

Mvh.
Brian S Jensen

Fra : kiil

Dato : 19-08-04 10:52

Hej

Tak for det.

Det anede mig at der var en lille genvej til det.

mvh
Frank