Sådan! 6 zebramaller skaffet!
Fra : Niels Thrane

Dato : 09-05-01 16:45

Hej NG

Så fik jeg endelig fat i nogle Zebramaller.

Er der nogen af jer der har erfaringer med dem (specielt mht. opdræt) så
hører jeg gerne fra jer.

Nogen ideer til hvordan man bedst laver huler til dem ?

- jeg tænkte selv på tykke bambusrør, men er det ikke noget med at det
rådner ?

--
Mvh.
Niels Thrane

Fra : Christian Jørgensen

Dato : 09-05-01 16:20

Hej Niels

Nu ved jeg ikke hvilken Zebra malle du har fået, men jeg har gode erfaringer
(de ynglede da) med elektrikerrør / PVC rør. Jeg tænker her på almindelige
Ancistrus.

Ellers masser at friskt vand, da det er iltkrævende arter.

De kan desuden nemt tages op og rengøres.

Mvh
Chrustian J.

Niels Thrane <niels@freeway.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9dboep$eoj$1@sunsite.dk...

Fra : Renate Jacobsen

Dato : 09-05-01 18:51

"Christian Jørgensen" <Joergensens@joergensens.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Ancistrus.
>
> Ellers masser at friskt vand, da det er iltkrævende arter.
>
> De kan desuden nemt tages op og rengøres.

Tja. bare op med mallerne og i gang med skurebørsten Undskyld....kunne
ikke lade være

Renate

Fra : Søren

Dato : 10-05-01 08:53

LOL :)

Fra : Christian Jørgensen

Dato : 10-05-01 14:53

Fair nok...

Indimellem skriver man før man tænker (eller er det omvendt).

Christian

Søren <sorensteffensen@vip.cybercity.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3AFA48E1.9020709@vip.cybercity.dk...

Fra : J@N

Dato : 14-05-01 10:43

Hej

Du kan finde en rigtig god artikel på:
http://www.aarhus-akvarieforening.dk/
under punktet artikler.
Forfatteren har lavet dansk førstegangsopdræt på den i 1995.
Hvor meget måtte du slippe for de 6 zebra'er?

Jan

Fra : Niels Thrane

Dato : 14-05-01 14:57

Hej Jan

> Du kan finde en rigtig god artikel på:
> http://www.aarhus-akvarieforening.dk/
> under punktet artikler.
> Forfatteren har lavet dansk førstegangsopdræt på den i 1995.
> Hvor meget måtte du slippe for de 6 zebra'er?

Ja, jeg har læst artiklen - den er ganske god.

Jeg måtte af med 300 pr. stk. men jeg har andre steder hørt priser mellem
400 og 1700 pr stk., så jeg tror nok det er forholdsvist billigt. Hvis du
ser dem billigere et andet sted vil jeg da gerne vide det.

--
Mvh.
Niels Thrane

Fra : Lasse Christiansen

Dato : 14-05-01 20:16

Hejsa

Jeg mener at priserne ligger på ca 375,- i Aalborg

Venlig Hilsen

Lasse
http://dive.to/malawicichlids