Mobil med store taster???
Fra : Rikke & Per

Dato : 18-08-04 22:14

Jeg har fået til opgave, at købe en mobiltelefon til en ældre dame, der
ønsker sig en sådan. Telefonen skal være med mindst muligt "udenoms" teknik
og skal kun bruges som telefon, men vigtigst af alt, er at telefonen har så
store taster som muligt.
Nogen forslag????

m.v.h.
Per

Fra : author

Dato : 18-08-04 22:44

> vigtigst af alt, er at telefonen har så
> store taster som muligt.

Udfra en lille søgning, kan jeg se at mange peger på denne
http://www.nokia.dk/phones/3510i/

På Nokia's egen side skriver de om model 1100
"Tastaturmåtte i silikone med store taster"
http://www.nokia.dk/phones/1100/

Jeg har ingen erfaring med nogen af dem, så ved ikke om der er hold i
det.

Fra : Ukendt

Dato : 19-08-04 06:44

> Udfra en lille søgning, kan jeg se at mange peger på denne
> http://www.nokia.dk/phones/3510i/

Jeg tror Nokia 3510i vil være et forkert valg - den har farveskærm, og mange
ubrugelige funktioner.

Mit bud vil være en Nokia 3310.

--
Mvh.
Jeppe Vestergaard, Aalborg

Fra : Søren Nielsen

Dato : 19-08-04 14:16

> [...]
> "udenoms" teknik og skal kun bruges som telefon, men vigtigst af alt,
> er at telefonen har så store taster som muligt.

Hvad med en Nokia 3310? Kan det mest basale (ringe, skrive sms, vibrator) og
ikke ret meget mere. Tasterne er ca. 5x9 mm og med 5 mm mellemrum, så der
skulle være rigeligt med plads.
Den kan vist fås enkelte steder fra ny endnu, ellers kan du sikkert finde
den brugt til et par hundrede. Jeg har sådan en telefon og er rigtig glad
ved den.
Se den her: http://www.nokia.dk/phones/3310/

Søren

Fra : DaneX

Dato : 19-08-04 14:28

> [...]
> den brugt til et par hundrede. Jeg har sådan en telefon og er rigtig glad

Ja jeg tror også det vil være det mest fornuftige bud - og så kan den jo
erhverves for rimelige penge.
Der er få knapper og den er overskuelig.... et fint valg er min mening.

/DaneX