Harddisk kan ikke findes
Fra : Morten Juhl Petersen

Dato : 18-08-04 21:40

Hey

Jeg har et ASUS P4T, i850, ATX bundkort med intel 1,5Ghz processor

Har lige købt en Western Digital Caviar 200 GB harddisk.
Windows meddeler at der er fundet ny hardware så den er sat rigtig i.

Jeg har forsøgt at køre fdisk men harddisken vises med en kapacitet på
omkring 8 MB??
Det samme vises i BIOS'en.....
Partision Magic 8.0 viser det samme...

Er det fordi mit bundkort ikke understøtter så stor en disk, eller???
Jeg har kigget efter en BIOS opdatering men er ikke sikker på hvilken en
derer den rigtige....

Mvh

Morten

Fra : Pophaar

Dato : 18-08-04 22:47

Er det sådan, at du måske ved, hvilket operativsystem computeren er udstyret
med?

Fra : Morten Juhl Petersen

Dato : 19-08-04 15:50

Jep... Det er der trods alt styr på....