Hvem er det?
Fra : Madsen

Dato : 18-08-04 21:04

Hej!
Jeg leder efter kunstner og titel på et nummer der er spillet meget på P3
hen over sommeren...
Det er en kvinde der synger, melodien er let up-beat, glad og det hun synger
meget er bla.:
toneja he (det er stavet frit fra leveren!), hvilket sprog det er, skal jeg
ikke gøre mig klog på.
Hjælp??
Hilsen Rikke.

Fra : bettersexinc

Dato : 18-08-04 22:11

> toneja he (det er stavet frit fra leveren!), hvilket sprog det er, skal
jeg
> ikke gøre mig klog på.
> Hjælp??
> Hilsen Rikke.

Umiddelbart en svær en... Men den kunne være: Las Ketchup - Asereje

mvh bsi

Fra : Madsen

Dato : 19-08-04 12:54

"bettersexinc" <you@cant.mail.me> skrev i en meddelelse

> Umiddelbart en svær en... Men den kunne være: Las Ketchup - Asereje
>
> mvh bsi

Nej, den er fra sidste år, dèn jeg søger er fra i år...ellers tak for budet!

Fra : Peter Theglev

Dato : 19-08-04 09:09

Madsen wrote:
> [...]
> meget er bla.:
> toneja he (det er stavet frit fra leveren!), hvilket sprog det er, skal jeg

Ja, den er sgu' ik' nem, men ku' det være Nelly Furtado's "Forca"?
Du kan høre den på hendes site www.nellyfurtado.com under media>videos.

/Peter

Fra : Madsen

Dato : 19-08-04 12:56

"Peter Theglev" <123@123.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, den er sgu' ik' nem, men ku' det være Nelly Furtado's "Forca"?
> Du kan høre den på hendes site www.nellyfurtado.com under media>videos.
>
> /Peter

Desværre heller ikke. I den jeg leder efter, synges der ikke engelsk på
noget tidspunkt...

Fra : Madsen

Dato : 19-08-04 13:21

Sad lige og kiggede tilbage på P3`s hjemmeside under " Nye på P3", og der
faldt jeg over den...
hun hedder Maria og nummeret hedder "To nem ai"!
Hun er såmænd fra lille Danmark, det kan desværre være svært at finde
oplysninger om danske kunstnere på nettet.
Hilsen Rikke.