kan ikke finde film på imdb
Fra : Lars Hoffmann

Dato : 18-08-04 20:03

Det er første gang jeg har problemer med at finde en film på imdb.

Det drejer sig om "One Nite in Mongkok":
http://www9.cd-wow.com/detail_results_2.php?product_code=12739
Kan det passe at imdb mangler en film?

--
Publica fotos de tu Cine en Casa en
http://www.intercambiodvd.com/CineEnCasa

Fra : Devast8or

Dato : 18-08-04 21:27

Lars Hoffmann wrote:
> Det er første gang jeg har problemer med at finde en film på imdb.
>
> Det drejer sig om "One Nite in Mongkok":
> http://www9.cd-wow.com/detail_results_2.php?product_code=12739
> Kan det passe at imdb mangler en film?

ja, det ser sq ud til at du har ret. Jeg kan heller ikke finde (har både
søgt direkte på "mongkok" og "lai fu" og kigget på de to skuespillere nævnt
hos CD-wow - intet).

Devast8or

Fra : No Humor Man

Dato : 18-08-04 22:38

Devast8or wrote:

> ja, det ser sq ud til at du har ret. Jeg kan heller ikke finde (har både
> søgt direkte på "mongkok" og "lai fu" og kigget på de to skuespillere nævnt
> hos CD-wow - intet).
De kan da heller ikke holde styr på alle de film der findes... derfor er
det jo som bruger, hvis man finder ud af at deres lister er mangelfulde,
så kontakter man dem for at oplyse om denne misser.

Tror de vil blive mega taknemmelige! ,-)

--
No Humor Man - Corporation for Bad Swimmers
ICQ: 67778624

Fra : Devast8or

Dato : 19-08-04 00:10

No Humor Man wrote:

> [...]
> mangelfulde,
> så kontakter man dem for at oplyse om denne misser.
>
> Tror de vil blive mega taknemmelige! ,-)

Ja, det gør de da helt sikkert. Jeg aner bare ikke noget om filmen, så det
ville være lidt tåbeligt af mig at begynde på det ;)

Devast8or

Fra : Morbid Angel

Dato : 19-08-04 01:39

On 18 Aug 2004 19:02:50 GMT, Lars Hoffmann <lars@intercambiodvd.com>
wrote:

>Det er første gang jeg har problemer med at finde en film på imdb.
>
>Det drejer sig om "One Nite in Mongkok":
>http://www9.cd-wow.com/detail_results_2.php?product_code=12739
>Kan det passe at imdb mangler en film?

ja det er rigtig mange asiatiske film jeg ikke kan finde på IMDB, men
man kan jo bare søge med Google :)

http://www.nixflix.com/reviews/oneniteinmongkok.htm
http://www.lovehkfilm.com/reviews/one_nite_in_mongkok.htm

Mvh

MA

///
My Dvd collection http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=MorbidAngel

Fra : Morten DH

Dato : 19-08-04 09:15

> Det er første gang jeg har problemer med at finde en film på imdb.
>
> Det drejer sig om "One Nite in Mongkok":
> http://www9.cd-wow.com/detail_results_2.php?product_code=12739
> Kan det passe at imdb mangler en film?

Sjovt, jeg søgte selv efter den igår - men kan se den nok skal få en plads i
min samling efter de links MA postede længere nede i tråden