Og hvad er det her for en?
Fra : Rune

Dato : 18-08-04 19:43

Hørt i dag på P3 tror jeg det var....
da jeg ikke kan synge her... eller i kan i hvertfald ikke høre det er det
meget sparsomt med oplysninger.
Det er en duet (en ballade), med en mand der synger svensk med en kvinde der
synger dansk.

Siger det jeg noget??

Rune

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 18-08-04 19:57

Rune wrote:
> [...]
> det meget sparsomt med oplysninger.
> Det er en duet (en ballade), med en mand der synger svensk med en

Johnny DeLuxe / Anna Nordell med "Drømmer jeg" ?

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : -V-

Dato : 18-08-04 20:04

Per Beer Hansen wrote:

> Johnny DeLuxe / Anna Nordell med "Drømmer jeg" ?

Det er lige omvendt i det tilfælde - Manden synger på dansk, og tøsebarnet
på svensk.
Ikke dermed sagt, at gættet er forkert - Rune kunne jo have byttet om på de
to.

-V-

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 18-08-04 20:06

-V- wrote:

> Det er lige omvendt i det tilfælde - Manden synger på dansk, og
> tøsebarnet på svensk.
> Ikke dermed sagt, at gættet er forkert - Rune kunne jo have byttet om
> på de to.

Ups, en mindre detalje som jeg havde overset

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Rasmus Hauge

Dato : 19-08-04 10:08

"Rune" <rune@runeweb.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> meget sparsomt med oplysninger.
> Det er en duet (en ballade), med en mand der synger svensk med en kvinde

Kunne det være Bjørn Eidsvåg og Karen Busck - "Skyfri Himmel"??

Mvh
Rasmus Hauge

Fra : Rune

Dato : 19-08-04 21:32

JO TAK, der var den!

Fra : lars@pavillonen.dk

Dato : 20-08-04 09:41

Jamen, Bjørn Eidsvåg plejer da at synge på norsk!!

LIP

Fra : Rasmus Hauge

Dato : 20-08-04 23:59

"lars@pavillonen.dk" <lars@vien.dk> skrev i en meddelelse
> Jamen, Bjørn Eidsvåg plejer da at synge på norsk!!
>
> LIP

Det er der ingen der lægger mærke til når musikken spiller

/RH