Leje af campingvogn - hvor henne?
Fra : Alf L

Dato : 19-08-04 03:56

Jeg bor i Lyngby og påtænker at leje en campingvogn.
Har ikke prøvet det før, så derfor spørger jeg i gruppen.

Hvor skal jeg leje den henne og hvor skal jeg ikke.
Jeg tænker på Neergårds camping. Har nogen erfaring med
det firma, så hører jeg gerne.

Alf L

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 18-08-04 23:59

"Alf L" <Alf@???wingmargin.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvor skal jeg leje den henne og hvor skal jeg ikke.
> Jeg tænker på Neergårds camping. Har nogen erfaring med

Ikke anden erfaring end at jer har færet i butikken flere gange - og
egentligt ikke er særligt imponeret af stedet.
Bl.a. er deres lejepriser da vist noget nær landets højeste...
CC Camping + Marine i Herrestrup har vi lejet hos 2 gange - ikke de
billigeste men helt nye vogne hvert år. Dog uden noget som helst andet end
fortelt. www.cccm.dk
Ellers tag en tur over google - du vil finde flere: Asserbo Campingudlejning
(der ganske snart lukker pga ejerens alt for tidlige død), Blueline, Karise
Caravanudlejning, Fritidsudlejning, Nordsjællands Campingudlejning, Ølstykke
Campingudlejning m.fl.
Asserbo testede vi sidste år og var helt tilfredse, men som sagt lukker de
ned - vistnok - i løbet af september.

Vi er selv startet på denne måde for at teste det hele: interessen,
indretninger osv og har nu fundet frem til hvad vi vil ha' - og at vi vil
ha' sådan en campingsvogn

Altså på med vanten, selvom sommeren forhåbentligt varer længe endnu og ud
at se på !

God tur.

--
Jesper Hedegaard
GS500E når vejret spiller

Fra : Steen ?bel?e

Dato : 19-08-04 20:41

"Jesper Hedegaard" <ja-til-spam@spammers.un> wrote in message news:<4123df24$0$223$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>...

> [...]
> ha' sådan en campingsvogn
>
> Altså på med vanten, selvom sommeren forhåbentligt varer længe endnu og ud

Da vil jeg da gerne gøre opmærksom på min egen side.
www.kloster-trailerudlejning.dk
Vi har to stk nye køje-vogne 2003-2004.
Hos os omfatter prisen alt nødvendig udstyr, samt forbrugsstoffer,
( dog skal gassen betales særskilt uden for højsæsonen,
til gengæld giver vi 25% rabat på ugelejen )
Så det eneste kunden skal medbringe er sengetøj, viskestykker,håndklæder og sit tøj.

mvh
Steen Æbeløe
Løgumkloster Trailerudlejning

Fra : Hans Jørgen

Dato : 19-08-04 08:03

> Hvor skal jeg leje den henne og hvor skal jeg ikke.

Hej

Der er også Roskilde-Caravan på http://www.roskilde-caravan.dk han bor
trods navnet i Ølstykke som jo ikke er så langt fra Lyngby.

Og rigtig god fornøjelse.
--
Venlig hilsen
Hans Jørgen

Fra : joke

Dato : 19-08-04 11:34

> [...]
>
> Hvor skal jeg leje den henne og hvor skal jeg ikke.
> Jeg tænker på Neergårds camping. Har nogen erfaring med

Nu ved jeg ikke hvor du skal campere men er det f.eks. i Nordjylland kunne
jeg da se fordelen i at leje den et sted deroppe af det gør
transportomkostningerne væsentligt billigere, men igen kommer anpå hvad man
skal.

Hilsen

Johnny

Fra : Alf L

Dato : 20-08-04 14:49

> Nu ved jeg ikke hvor du skal campere men er det f.eks. i Nordjylland kunne

Jeg havde tænkt mig at tage en tur til det frankrig i en
månedtid for at afprøve mit aftenkursus i fransk.

Alf L

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 19-08-04 17:29

"Alf L" <Alf@???wingmargin.com> wrote in message news:<41239936$0$211$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>...
> Jeg bor i Lyngby og påtænker at leje en campingvogn.
> Har ikke prøvet det før, så derfor spørger jeg i gruppen.
>
> Hvor skal jeg leje den henne og hvor skal jeg ikke.

Jeg vil STÆRKT fraråde dig at forsøge på apoteket.

Hilsen
verner

Fra : Harry

Dato : 20-08-04 18:27

> Jeg vil STÆRKT fraråde dig at forsøge på apoteket.

Så er vennen kommet fra ferie og lægger ud med en aldeles usaglig
bemærkning! Kan du dog ikke holde fingrene væk fra tastaturet, når du
ikke kan bidrage med noget!!

Til Alf, Neergaard som forretningsmand har ry for at være fair. Selv
kender jeg ikke noget til prisniveau på det område - er der virkelig
så mege forskel?

Derudover: Bonne Route mon ami.

mvh. Harry.

Fra : Steen ?bel?e

Dato : 24-08-04 20:47

hansduggen@direkte.org (Harry) wrote in message news:<b1c280f2.0408200926.a055244@posting.google.com>...
Selv
> kender jeg ikke noget til prisniveau på det område - er der virkelig
> så mege forskel?

Hej Hans
Der er stor forskel, både på pris og kvalitet.
Det billigste er nok at leje i Jylland og så køre videre.
I sommers havde jeg endda en kunde fra Greve, der skulle 14 dage til
Sverige. Det kunne betale sig for ham at hente vognen herovre og køre
tilbage over broen.

Vogne, tilsvarende vores, er ca 2000 kr dyrere for en uge, hvis man
husker at regne alle de ekstraomkostninger med, som Neergaard har ved
siden af lejeprisen.

mvh
Steen
www.kloster-trailerudlejning.dk