Øl, øl og mere øl
Fra : MJ23

Dato : 18-08-04 17:22

Hey!

Ja, det lyder sgu godt!

Jeg søger knustneren/titlenen på en svensk/norsk sang hvor de synger: "øl,
øl og mere øl"....
Anyone????

/MJ23

Fra : MJ23

Dato : 18-08-04 17:27

HAR OPDAGET ER DEN ER POSTET FORKERT!!!
ER SENDT PÅ: dk.kultur.musik

SORRY!!!

Fra : J

Dato : 18-08-04 17:55

"MJ23" <MartinFJERNDETTE@mail.dk> skrev i en meddelelse
> HAR OPDAGET ER DEN ER POSTET FORKERT!!!
> ER SENDT PÅ: dk.kultur.musik
>
> SORRY!!!

Altså, siden hvornår har det været forkert at tale om øl og film i samme
sætning? De to passer da glimrende sammen, hvis du spør' mig.

Jonas

Fra : ML-78

Dato : 18-08-04 19:09

J skrev:

> Altså, siden hvornår har det været forkert at tale om øl og film i
samme
> sætning?

Det er sikkert heller ikke forkert, men det plejer da vist at være i
forbindelse med hornmusik?

ML-78

Fra : J

Dato : 18-08-04 19:21

"ML-78" <dsl79866@NOSPAMvip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> samme
>
> Det er sikkert heller ikke forkert, men det plejer da vist at være i
> forbindelse med hornmusik?

Og øøh... what was the middle one?

Jonas

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 18-08-04 19:29

Således skrev J den Wed, 18 Aug 2004 18:54:50 +0200:

>Altså, siden hvornår har det været forkert at tale om øl og film i samme
>sætning? De to passer da glimrende sammen, hvis du spør' mig.

Hmm, ølfilm? Det er ikke noget man ser så tit (hvis nogensinde).

Revenge of the Chimay Warriors Monks: En flok ølbryggende krigermunke
går i krig med den lokale herremand, da deres humlemarker brændes af.

Husk, det var her I så det først...

Knud
--
Np: Deep Purple - Highway Star

Fra : -V-

Dato : 18-08-04 19:39

Knud Winckelmann wrote:
> Np: Deep Purple - Highway Star

A mark of excellence. Luverly.

-V-

Fra : Peter B. Juul

Dato : 18-08-04 19:57

Knud Winckelmann <knud@fabel.dk> writes:

> Revenge of the Chimay Warriors Monks: En flok ølbryggende krigermunke
> går i krig med den lokale herremand, da deres humlemarker brændes af.
>
> Husk, det var her I så det først...

Jeg sad lige og læste lidt op på Cistercienser-ordenen i dag.

Trappisterne - herunder Chimay-munkene - er en gren af
Cistercienser-ordenen. Det var Tempelridderne også.

Man skal ikke koncentrere sig _ret_ meget for at kunne konstruere et
plot, der i det mindste _ligner_ noget, der _kunne_ være sket...
--
Peter B. Juul, o.-.o "Får kan ikke lide at blive slået med en pind."
The RockBear. ((^)) -Marianne Juul, 2003

Fra : Peter Brodersen

Dato : 18-08-04 20:12

On 18 Aug 2004 20:57:26 +0200, p4@enzym.rnd.uni-c.dk (Peter B. Juul)
wrote:

>Man skal ikke koncentrere sig _ret_ meget for at kunne konstruere et
>plot, der i det mindste _ligner_ noget, der _kunne_ være sket...

... og som kan føres tilbage i en lige linje til de bornholmske
rundkirker, og det faktum at der ikke er så meget dokumentation om
emnet, viser blot hvor hemmelighedsfulde, de har været ..

--
- Peter Brodersen
php -r 'print floor(8.2-0.2);'

Fra : -V-

Dato : 18-08-04 20:28

Peter Brodersen wrote:

> .. og som kan føres tilbage i en lige linje til de bornholmske
> rundkirker, og det faktum at der ikke er så meget dokumentation om
> emnet, viser blot hvor hemmelighedsfulde, de har været ..

Grunden til at de er runde, er det monstro fordi et rumskib passer lige ned
i hullet, hvis man løfter kalotten af?

-V-

Fra : vadmand

Dato : 18-08-04 21:37

"-V-" <Diplomaten@snotmail.com> skrev i en meddelelse

> Grunden til at de er runde, er det monstro fordi et rumskib passer lige
ned
> i hullet, hvis man løfter kalotten af?

Rundkirker ER rumskibe. Hvoirdan skulle Glistrup ellers være kommet til
jorden?

Per V.

Fra : Stefan Holm

Dato : 18-08-04 22:05

"vadmand" <perve@(fjerndette)post.tele.dk> writes:

> Rundkirker ER rumskibe. Hvoirdan skulle Glistrup ellers være kommet
> til jorden?

Han kunne godt virke lidt rumvampyrsk, ja. Plottet tyknes.

--
Stefan Holm
"Do you mind? I'm talking to my demon."

Fra : -V-

Dato : 18-08-04 22:30

Stefan Holm wrote:

> Han kunne godt virke lidt rumvampyrsk, ja. Plottet tyknes.

Aner man en dansk pendent til The Da Vinci Code?

-V-

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 18-08-04 21:43

Således skrev -V- den Wed, 18 Aug 2004 21:28:22 +0200:

>Grunden til at de er runde, er det monstro fordi et rumskib passer lige ned
>i hullet, hvis man løfter kalotten af?

Jeg kan vel lige så godt køre tråden i sænk og lufte mine
spekulationer om rumvampyrerne mon engang imellem skyller blodet efter
med en Trappiste Rochefort 10 ?

Knud
--
Noli me vocare, ego te vocabo

Fra : vadmand

Dato : 18-08-04 21:36

"Knud Winckelmann" <knud@fabel.dk> skrev i en meddelelse

> Hmm, ølfilm? Det er ikke noget man ser så tit (hvis nogensinde).

Kender du ikke WCFields-klassikeren "That fatal glass of beer/Øllet blev
hans skæbne"?

Og så er der jo også "Bryggeren."

Per V.

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 18-08-04 21:52

Således skrev "vadmand" <perve@(fjerndette)post.tele.dk> den Wed, 18
Aug 2004 22:36:07 +0200:

>Kender du ikke WCFields-klassikeren "That fatal glass of beer/Øllet blev
>hans skæbne"?

Det er rigtigt, den har jeg bare aldrig fået set.

>Og så er der jo også "Bryggeren."

Jeg har kun set Timm og Gordons Pusher-version, men den tæller vel
også en smule.

Knud
--
1391407