Kia Sorento eller Hyundai Santa Fe?
Fra : Bo Kaspersen

Dato : 18-08-04 14:01

Kia Sorento eller Hyundai Santa Fe? - hvad taler for og imod de to
forskellige valg. Hvad ville i vælge mht. kvalitet og pålidelighed?

Fra : Jørgen L.

Dato : 18-08-04 23:48

"Bo Kaspersen" <noemail@in.valid> skrev i en meddelelse
> Kia Sorento eller Hyundai Santa Fe? - hvad taler for og imod de to
> forskellige valg. Hvad ville i vælge mht. kvalitet og pålidelighed?

Santa feen har ikke lavgear
Kiaen er efter min mening meget flottere

Hilsen Jørgen

Fra : jk

Dato : 19-08-04 08:03

"Bo Kaspersen" <noemail@in.valid> skrev i en meddelelse
> Kia Sorento eller Hyundai Santa Fe? - hvad taler for og imod de to
> forskellige valg. Hvad ville i vælge mht. kvalitet og pålidelighed?

- Havde Sorento'en været der, dengang jeg var ude og se på ny bil (og havde
jeg haft de 70.000 ekstra) var valget faldet på en Sorento - det er en fed
bil !! - nu blev det så en Santa Fe, og det er jeg ikke ked af.
Jeg har haft min Santa Fe i snart 2 år, og den har snart kørt 75.000 km, og
i den periode har der ikke været nogen særlige problemer - det er også lidt
underligt at komme over i en bil, hvor tingen ikke laver knirkelyde eller
knager - motoren laver underlige lyde - det samme med støddæmperne - alt
sammen noget jeg fik "fornøjelsen" af, i en dengang spritny Peugeot 307 SE
2.0 (det var bilen jeg havde inden Santa Fe'en).

/JK

Fra : Bo Kaspersen

Dato : 19-08-04 18:29

"jk" <dontspam@me.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> sammen noget jeg fik "fornøjelsen" af, i en dengang spritny Peugeot 307 SE
> 2.0 (det var bilen jeg havde inden Santa Fe'en).

Tak for tilbagemeldingerne!