Overføre billede via infrarød ?
Fra : H.S.

Dato : 18-08-04 11:50

Jeg har en T610 og prøver at overføre et billede til en anden enhed via
infrarød.

Nu har jeg prøvet at overføre til en anden telefon, samt en pc med infrarød,
og hver gang får jeg fejlen "overførsel mislykkedes" - "ingen enhed fundet".

- Men jeg kan sagten overføre fra pc med infrarød og til mobilen - uden
problemer.

Har nogen en ide om hvad der er galt ?

Henrik
Aloe Vera og produkter til personlig pleje:
http://www.hstrading.dk/

Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 23-08-04 10:04

På den mobil hvor du skal modtage, skal du altid først starte det infrarøde
manuelt..

Derefter sender du bare løs..