Gasblus til 25-50l gryde
Fra : news.tiscali.dk

Dato : 18-08-04 12:06

Hejsa,

er i gang med det helt store bryggeri derhjemme. El er for langsomt til at
varme de store gryder op, så hvis nogen sælger et gasblus, der kan klare så
store gryder hører jeg gerne nærmere! Alle monteringer, slanger, osv. skal
være der. Eneste mangel er gasflaske. Der skal selvfølgelig virke!

Skriv endelig hvis du har sådan een på lager (måske du får en flaske
hjemmebryg om 3-4 mdr., men så skal du også skynde dig *s*).

/Brian

Fra : søren

Dato : 22-08-04 18:59

køb et wok gasblus der er 3 brænde ringe
HOT WOK 595 kr med regulator