Vi venter også *S*
Fra : Joan Frederiksen

Dato : 18-08-04 10:24

Hejsa gruppe

Der er sket lidt siden sidst, jeg lod høre fra mig *S*
Vi er flyttet i eget hus weeeeeeeeeee og har mislinger i vente

Vi har købt en dejlig MCO-dreng hos Birgitte (True Trust)
http://makeashorterlink.com/?A67425419
Er han ikk dejlig? *S*

Nå men da jeg var på besøg hos Birgitte, for bla at nussepilleroderage på
Quentin - ja så hoppede en anden lille MCO-pige ind i mit hjerte.... Party
Doll
http://makeashorterlink.com/?R49425419
En skøn lille tøs ikk?

De 2 flytter hjem til os samtidigt, så har de hinanden - når de skal møde
4-kløveret

Joan
www.haarbolden.dk

Fra : Denise

Dato : 18-08-04 10:30

"Joan Frederiksen" <joanSLETDETTE@haarbolden.dk> wrote in message
> [...]
> En skøn lille tøs ikk?
>
> De 2 flytter hjem til os samtidigt, så har de hinanden - når de skal møde

Hej Joan
Tillykke med huset og de dejlige mislinger. Ja, man skal nok ikke besøge
Birgitte, hvis det ikke er planlagt man skal have killlinger, for hun har
godt nok nogle skønne dyr .

--
Hilsen Denise

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 18-08-04 11:20

"Denise" <Denise.Reindel@*NOSPAM*sas.dk> writes:

> Ja, man skal nok ikke besøge
> Birgitte, hvis det ikke er planlagt man skal have killlinger, for hun har
> godt nok nogle skønne dyr .

Nemlig både store og små misser *G*

--
Med venlig hilsen & mIauu samt Miauu
Henrik & Anastacia samt Melissa fra regnbuebroen

http://misbamsen.dk posted with gnus Do not fear the penquin

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 18-08-04 19:23

"Denise" <Denise.Reindel@*NOSPAM*sas.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Birgitte, hvis det ikke er planlagt man skal have killlinger, for hun har

Hej Denise

Tak *S*
Hahaha ja jeg var jo klar over hvad der kunne ske, ved et besøg hos Birgitte
*G*
Quentin var planlagt *S* Og Thomas foreslog at vi skulle ha' 2
mislinger...... så vi snakkede lidt for og imod
Vi kom frem til at 1 i denne omgang og så se tiden an, men Party Doll var en
lille prinsesse - og jeg var solgt *G*

Joan
www.haarbolden.dk

Fra : Linda Hedegaard Jens~

Dato : 18-08-04 11:13

"Joan Frederiksen" <joanSLETDETTE@haarbolden.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> En skøn lille tøs ikk?
>
> De 2 flytter hjem til os samtidigt, så har de hinanden - når de skal møde

Nu har jeg hørt om dyremishandling men man kan da ikke mishandle mennesker
med den slags billeder . Hold op hvor er de dejlige. Jeg har en
sindsforvirret hankat, vil du bytte???

Fra : Denise

Dato : 18-08-04 11:43

"Linda Hedegaard Jensen" <FJERNDETTEteddymis@stofanet.dk> wrote in message

> [...]

> Nu har jeg hørt om dyremishandling men man kan da ikke mishandle mennesker
> med den slags billeder . Hold op hvor er de dejlige. Jeg har en

LOL
Og jeg har 1 sindsforvirret hunkat og 2 sindsforvirrede hankatte
Men vil dog ikke bytte, vil kun ha' og ha' og ha'

--
Hilsen Denise

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 18-08-04 19:25

"Linda Hedegaard Jensen" <FJERNDETTEteddymis@stofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:41232bb8$0$25971$ba624c82@nntp03.dk.telia.net...

> Nu har jeg hørt om dyremishandling men man kan da ikke mishandle mennesker
> med den slags billeder . Hold op hvor er de dejlige. Jeg har en
> sindsforvirret hankat, vil du bytte???

*LOL*
Neeeeeeeeeeej jeg vil ikke bytte *G*
Men hvis han minder bare lidt om min Darkie, så har du da underholdning så
det batter *fnis*

Joan
www.haarbolden.dk

Fra : Helle Frederiksen

Dato : 18-08-04 11:36

> [...]
>
> Der er sket lidt siden sidst, jeg lod høre fra mig *S*
> Vi er flyttet i eget hus weeeeeeeeeee og har mislinger i vente

Hej Joan.

Tillykke med både hus og mislinger!

Se det er jo misser, jeg kan forholde mig til . Hvor er de bare
superskønne!
Hvornår får I dem hjem? Ja, jeg er helt utålmodig på dine vejne .

Med venlig hilsen
Helle Frederiksen.

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 18-08-04 19:27

"Helle Frederiksen" <hf@FJERNdlgnet.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Joan.
>
> Tillykke med både hus og mislinger!

Tak skal du ha *S*

> Se det er jo misser, jeg kan forholde mig til . Hvor er de bare
> superskønne!
> Hvornår får I dem hjem? Ja, jeg er helt utålmodig på dine vejne .

Uh vi glæder os også helt enormt, men vi overtog vores hus for 1½ uge
siden - så vi har haft masser at se til og tiden går.

Jeg tror at misserne er klar til at flytte herhjem i starten af november,
men kommer lidt an på hvornår de blive neutraliserede *S*

Joan
www.haarbolden.dk

Fra : AEK

Dato : 18-08-04 12:07

Hej Joan,

Åååh, hvor er de skønne
Var inde på din hj.side, hvor jeg læste om Darkie.
Sikke dog et bøvl I har haft med opdrætteren...
Det lyder godt, at han er på rette vej ang. sygdomme.
Fortsat pøj pøj med ham.

Knus,
Anya og de farlige rødder.

http://oscarogtilde.webbyen.dk/

" I denne verden er du måske kun et menneske, men for ét menneske, kan du
betyde en verden til forskel."

---

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 18-08-04 19:30

"AEK" <2468@jubiimail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Sikke dog et bøvl I har haft med opdrætteren...
> Det lyder godt, at han er på rette vej ang. sygdomme.

Hey søde *S*
Ja masser af bøvl og nej desværre er hans tandkød stadig ikke i orden :o/
Nu har han ikke været på penicillin et stykke tid, af hensyn til hans
immunforsvar og stress pga flytning... men han og resten af kløveret, har
taget flytningen ret så sejt - så han skal snart en tur ud til dr. dyr og
undersøges igen. *suk*

Knus
Joan
www.haarbolden.dk

Fra : Kate

Dato : 18-08-04 13:40

"Joan Frederiksen" <joanSLETDETTE@haarbolden.dk> wrote in

> Der er sket lidt siden sidst, jeg lod høre fra mig *S*
> Vi er flyttet i eget hus weeeeeeeeeee og har mislinger i vente

Uh, gid det dog var mig, men har ikke råd

> Vi har købt en dejlig MCO-dreng hos Birgitte (True Trust)
> http://makeashorterlink.com/?A67425419
> Er han ikk dejlig? *S*
>
> http://makeashorterlink.com/?R49425419
> En skøn lille tøs ikk?

Ja, det er nok ikke Birgitte man skal besøge hvis man ikke har fået
katte nok *grin*
Selvfølgelig er de dejlige.

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 18-08-04 19:32

"Kate" <km1111dljspamme@oliwer.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, det er nok ikke Birgitte man skal besøge hvis man ikke har fået
> katte nok *grin*

*LOL* nej pas på med det.
Satte mig på gulvet hos mislingerne og var straks begravet i en flok små
charmetrolde

> Selvfølgelig er de dejlige.
Ja ikk *S*

Joan