Skærme
Fijala 3554
Hvilken af disse 19" skærme..?
Fra : [ B@CHFiRE ]

Dato : 18-08-04 08:26

Hejsa gruppe,

Efter omkring 5 års tro tjeneste (købt brugt), besluttede min gode gamle og
trofaste ViewSonic P815 sig for endelig at stå af. Derfor skal jeg have ny
skærm i næste måned.

Frem for 21" vælger jeg 19", da de er NÆSTEN lige så store i skærmen, og det
er fint nok til mig. Jeg har via edbpriser.dk fundet ud af, at det skal een
af følgende skærme:

AOC 9 K+
Samsung SyncMaster 957 P
Sampo KM 800U
LG Studioworks 901B

De havde den prisklasse jeg ville give, plus de havde gode reviews.

Jeg havde egentlig besluttet mig for AOC'en, ud fra de reviews der var. Men
jeg ville lige høre, om der er nogen her der har noget at sætte en finger
på, på nogle af disse skærme? Og hvilken en ville I vælge/ikke vælge, og
hvorfor/hvorfor ikke?

På forhånd mange tak for jeres meninger..

--
Med venlig hilsen / Best Regards - Brian J. Nielsen
To mail me in private, simply use "email.dk" after the @

Fra : Mads Jakobsen

Dato : 29-08-04 20:03

> [...]
> på, på nogle af disse skærme? Og hvilken en ville I vælge/ikke vælge, og

Hvad for en skærm endte du med at købe og hvorfor?
Står i samme situation og har udvalgt nogenlunde samme skærme.

Mvh.

Mads