Forskel på T610/T630?
Fra : Kenneth H.

Dato : 17-08-04 20:46

Hejsa...

Jeg står over for at skulle købe mig en ny mobil, og har udset mig en
Sony Ericsson T610 eller T630. Ved dog ikke om jeg vil gi´ de ekstra
penge for sidstnævnte, da jeg ikke er sikker på jeg vil noget glade af
de penge? De ting den kan andreledes, er det noget man som almindelig
mobil-bruger vil kunne få glæde af? Nogen der har erfaring med begge
modeller af disse typer telefoner?

Mvh. Kenneth.

Fra : Miss007 \(home\)

Dato : 17-08-04 20:56

"Kenneth H. (slet BP0BG)" <myjunk@BP0BGofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> de penge? De ting den kan andreledes, er det noget man som almindelig
> mobil-bruger vil kunne få glæde af? Nogen der har erfaring med begge

T630 er 2 mm. tyndere og 1 mm smallere og vejer 2 gram mindre. Taletiden og
standby tiden er dårligere på T630. Skærmene er lige store. Det er vist de
eneste forskelle jeg har bemærket/læst mig til. Så er der naturligvis
design-forskellen. Det er smag og behag, nogle kan bedst lide T610 andre
T630. Jeg synes personligt T630 har et frækkere look.

--
Miss007 - Trine
8500 Grenå

(Der skal kun være et C efter @)

Fra : John

Dato : 17-08-04 21:27

"Miss007 (home)" <miss@abcdefghijklmnopq.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> design-forskellen. Det er smag og behag, nogle kan bedst lide T610 andre
> T630. Jeg synes personligt T630 har et frækkere look.

Der er bedre skærm på T630 i forhold til T610. Derudover er menuerne
hurtigere på T630...

Mvh

John
- der bedre ka' li' designet på T610

Fra : Denner [9400]

Dato : 18-08-04 08:15

Skærmen er en del anderledes, den jeg havde (630) kunne man godt se skærmen
selv om man var ude i sollys... ikke godt men man kunne... !!!!

Dennis

Fra : \(-Peter-\)

Dato : 18-08-04 17:38

samt bedre kamera.... (højere opløsning)

/peter...

Fra : Webasto

Dato : 19-08-04 22:58

T630 kan sagtens forklædes som en T610.... coverne passer på....

Robert

Fra : Allan Stendrup

Dato : 23-08-04 18:33